Hooper1004 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 hei, jeg har nettopp kjøpt en acer aspire 5930G med 3GB ram, 2.0GHZ (Intel core 2 duo processor P7350), up to 1791 MB NVIDIA GeForce 9600M TurboCacheog 108 GB ledig på C disk og 100 GB på D disken... og prøver og kjøre GTA IV med disse kravene: ram: 1,5 GB ram, minne: 16 GB ledig på disken, videocard: 256 MB NVIDIA 7900, Processor: Intel core 2 duo 1,8 GHZ men det lagger VELDI, men det er ikke hele tiden... kan være bra i 30 sek men så blir det bare lagg i 2-5 min så blir det bra i 30 sek osv. kan noen tipse på hva jeg må gjøre? kan jeg "trimme" PCen eller noe? (Har alle rede defragmentert PC 3 ganger og utført diskoppsydning) MVH Hooper =) Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har du alle grafikk-instillinger på Low ? Eller kjører du et program i windows som bruker mye minne ? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 1: Sett strømsparing på "maksimal ytelse". 2: Oppdater grafikkort driverene. 3: Rens den for støv (om det er en brukt du har kjøpt), dvs ta av bunnplaten og bløse/støvsuge bort alt av støv i viften. Om den blir for varm slår den ned CPU hastigheten som forårsaker lagging. 4: Installer win 7! Jo vet det ikke er ute enda, kjører selv RC på min, og den er en fryd å jobbe med vs vista. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 jeg har ingen prog. gående... skal senke settingsen nå kan ikke det å åpne PCen ødelegge litt for garantien?? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 jeg har ingen prog. gående... skal senke settingsen nå kan ikke det å åpne PCen ødelegge litt for garantien?? Du kan sette i mer minne/bytte minne uten at garantien brytes, og det krever at nøyaktig samme deksel fjernes. Så nei, skal ikke gå ut over garantien. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 men nå har jeg satt alle grafikkene på medium og en på low og oppløsningen på nest laveste nivå... må jeg sette alle settingsene på low eller er det nokk å bare sette oppløsningen på min.? Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Sett ALT på low gjort men lagger litt fremdeles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå