littlej Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det står at minnet er fullt på c:\ telefonminne, men når jeg går inn i oppgavebehandler er det ingenting i noen av mappene jeg kan slette... Noen som vet hva jeg kan ta bort for å ordne det? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 vet du om du har noe på den? muligens den må formateres? Lenke til kommentar
reke Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vet at det høres ganske absurd ut, men har du prøvd å reboote telefonen? Det hender at min E66 sier at "minnet er fullt" jeg løser det ved å reboote telefonen. Verdt et forsøk ihvertfall Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vet at det høres ganske absurd ut, men har du prøvd å reboote telefonen? Det hender at min E66 sier at "minnet er fullt" jeg løser det ved å reboote telefonen. Verdt et forsøk ihvertfall hehe, det er første prioritert, mob er jo som en liten datamaskin husk å ta ut batteriet ut også, slik at den får ladet seg helt ut før du setter det inn igjen. Lenke til kommentar
littlej Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Fant det ut, faktisk... SMS lagrer seg i det kjempestore internminnet, så derfor det var fullt Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fant det ut, faktisk... SMS lagrer seg i det kjempestore internminnet, så derfor det var fullt Da må du ha hatt MANGE meldinger; før jeg byttet telefon hadde jeg omtrent 1550 meldinger i innboksen og omtrent 1200 i utboksen. Hadde fortsatt 45MB ledig eller så. Men nå la jeg alle teamer, bilder, sanger, programmer, o.l. på minnekortet, så var ikke stort annet enn meldinger og telefon-nummer som ble lagret på hovedminnet, hehe. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Ahaaaa.. Samma problemet jeg har hatt en stund nå, hver gang jeg skal "bytte" frem eller tilbake inne på sms.. Har bare i underkant av 3000 sms lagret da, men flytter de over til minnekortet nå, så skal vi se om det hjelper EDIT: Tok sin tid, men det virka! Endret 31. juli 2009 av Alekz88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå