Gå til innhold

Anmeldelse: Arma II (PC)

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha dimdal :)

For min del var det litt dyrt siden jeg ikke spiller særlig mye bil- og flyspill på PC. Det hadde riktig nok vært fett om det kom støtte for dette i flere (skyte)spill enn bare Arma2.

Det hadde vært enda fetere om det hadde fungert med et vanlig web-kamera, dvs ikke IR. Siden man må kjøpe en spesiell dings for dette blir det kanskje ikke veldig utbredt i mange spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Project Reality så definitivt!

For alle som har lyst på trackIR kan man prøve en gratisversjon som heter FreeTrack Denne har samme funksjon som TrackIR, men bruker Webcam og LED lys/dioder (helst med IR dioder, men funker med vanlige også)

OPF2:DR vil ikke bli et arkadespill! Selv om det slippes som et multiplatformspill vil det i aller høyeste grad være en Simulator. Det er 2 måter å spille på, en "arkade" som fortsatt er simulator, men med HUD og en "Hardcore" uten noen visuelle hjelpemidler. Codemasters har lovet at de skal støtte med masse "downloadable content" og det skal være mission editor etc likt forgjengeren. I tillegg står realisme absolutt i høysete for OPF2:DR også, på endel videoer på youtube osv syns jeg faktisk at det ser bedre ut enn arma2.

Det var det jeg rakk å skrive nå, men sjekk ut OPF2:DR, blir nok veldig bra! (for teamplay prøv Project Reality)

-Arne

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Lurer på hvordan i all verden de skal løse dette med tastekombinasjoner og radio på xbox360...

Det vil aldri komme til konsoll, heldigvis. Det ville betydd en betraktelig nedgradering av gameplay, grafikk og kapasitet i forhold til både spillere og units. Spillet er rett og slett for komplisert for konsoll.

ang. freetrack: Freetrackstøtte kom med i patch 1.5 fordi bohemia interactive faktisk hører på og spør communitiet om det er aktuelt å implementere ekstrating. BI-studios er det mest community-vennlige selskapet jeg kjenner. Omtrent alle bugs er pr. dags dato borte, og spillet fungerer mye bedre både i forhold til bugs, men også i forhold til performance. I 1.5-patchen leverte de til og med enda en campain helt gratis for fansen å kose seg med. I tillegg jobber flere av utviklerne med å portere alt fra operation flashpoint over i ARMA II motoren i sammarbeid med community-moddere. Det vil bli en uoffesiel mod med andre ord. Dette med alt av "usannsynligheter" i tillegg, for å ta vare på sjarmen.

Til sist: Dragon rising suger rett og slett, det er voldsomt arkade, og Codemasters har lagt ned community supporten sin. Enda en grunn til å sparke Codemasters i rævva. På bi-studios forumet får du faktisk brukerstøtte for OPERATION FLASHPOINT!!! enda... 8 år etter utgivelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...