Gå til innhold

Noen spørsmål, Nokia n86, men rekner med det jeg lurer på litt universalt.

Anbefalte innlegg

Har en n86 som jeg har 2 problemer med.

1. Etter sist firmware oppdatering så får jeg ikke gps signal, den finner opptil 7 stateliter men får ikke noe signal fra dem. Hva kan være problemet?

2. Lagt til noe musikk, men mye av det greier ikke spilleren å kategorisere. Dvs, mye av musikken havner på ukjent viss jeg går på artister etc.

Musikken ligger i forskjellige mapper avhengig av artist. Hvorfor greier den ikke å finne alle artistene? Litt plagsomt problem da det er greit å ha litt orden i sakene. Spesielt når det er en del musikk på den.

Takker for hjelp, spørsmål nr 2 plager meg mest. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Kanskje litt åpenlyst men. forsikre deg om at du har klar sikt til åpen himmel.

2. Jeg tror dette kan være pga av hvordan sangene er ID merket. hvis det er Mp3 filer du har kopiert over fra pc'en har disse såkalte ID3 tags, jeg er ikke 100% sikker på at det er disse taggene mobilen leser, men det ville vært logisk. Prøv å legg inn filene i f.eks. winamp. og trykk alt+3 når du har markert en sang, også prøver du å fylle inn infoen som trengs der på et par sanger, legg de over på mobilen igjen, og se om det fungerer da.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en tråd lengre bak i forumet har jeg sett at man kan høyreklikke på sangen direkte fra minnekortet til mobilen når den er koblet til pc'en, velge egenskaper også detaljer, så kan du editere der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...