Gjest Harley Quinn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Finnes det noen av disse? Jeg har helt forelsket meg i paint.net men der fikk jeg jo vite at det var kun vista hvor jeg kunne bruke pressure sensitivity, noe som var veldig synd for min del. Det skal bare brukes til å tegnes litt med, ikke noe særlig avansert for å være ærlig. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gimp støtter det i vertfall om jeg ikke husker veldig feil. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 ja jeg setter også en finger på gimp. vet HVERTFALL at photoshop gjør det Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Glemte å si at Gimp har jeg, men er jo ikke layers der Skulle gjerne hatt et med layers også.. Photoshop koster alt for mye.. Er bare å irritert at man MÅ ha vista for å ha pressure sensitivity på paint.net Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 photoshop elements er en billig utgave som veldig mange bruker og ikke har så mange avanserte funksjoner. jeg tror det er layers på gimp, men har ikke prøvd det så mye så skal ikke si for sikkert Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Oj, der fant jeg lag ja haha, ekke vant til norsk programvare.. Men greit hehe.. Men tar fortsatt imot tips.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis du likevel vil ha avansert: Wacom Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvis du likevel vil ha avansert: Wacom Huh? Har de et tegneprogram eller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ikkje som eg kjenner, men trur det av og til følgjer med eit program når ein kjøper teiknebrett -- vanlegvis Photoshop Elements eller Corel Painter. Uansett trur eg Gimp er noko av det beste du kan finne. Sjekk ut http://meetthegimp.org/ for mange gode læringsvideoar om programmet, inkludert ein eller to med fokus på teiknebrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå