baguett Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjøpte en acer 7738G for en måned siden og den suger max å spille på. På css med alt på low lagger den, og på cs 1.6 kjører den ustabil fps (rundt 90) Kagger også på need for speed undercover med alt på low... Den kostet 9k fra mpx.no PC SPECS: Intel Core Duo processor T6400 (2,0 GHz, 800 MHz FSB) NVIDIA GeForce GT 130M up to 2303 MB TurboCache 17.3" HD+LED LCD 4 GB DDR3 RAM 500 GB HDD DVD-Super Multi DL drive Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) suger 7738g til å spille på? har jo tenkt å kjøpe den til spilling. bare at den jeg ska ha har Intel Core Duo processor T6600 2,2 GHz, 2x500 gb harddisk, men ellers er det det samme. hvordan vil dette være i forhold til trådstarters sin? Endret 2. november 2009 av Spinexel Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 suger 7738g til å spille på? har jo tenkt å kjøpe den til spilling. bare at den jeg ska ha har Intel Core Duo processor T6600 2,2 GHz, 2x500 gb harddisk, men ellers er det det samme. hvordan vil dette være i forhold til trådstarters sin? Som kjent så er det skjermkortet som bestemmer spilleopplevelsen og ikke litt bedre prosessor og hardiskplass... Lenke til kommentar
hli Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 suger 7738g til å spille på? har jo tenkt å kjøpe den til spilling. bare at den jeg ska ha har Intel Core Duo processor T6600 2,2 GHz, 2x500 gb harddisk, men ellers er det det samme. hvordan vil dette være i forhold til trådstarters sin? Som kjent så er det skjermkortet som bestemmer spilleopplevelsen og ikke litt bedre prosessor og hardiskplass... Mulig jeg tar helt feil, men GT 130M skal vel takle CS:S ganske greit? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 suger 7738g til å spille på? har jo tenkt å kjøpe den til spilling. bare at den jeg ska ha har Intel Core Duo processor T6600 2,2 GHz, 2x500 gb harddisk, men ellers er det det samme. hvordan vil dette være i forhold til trådstarters sin? Som kjent så er det skjermkortet som bestemmer spilleopplevelsen og ikke litt bedre prosessor og hardiskplass... Mulig jeg tar helt feil, men GT 130M skal vel takle CS:S ganske greit? Ja det burde det, mulig feil med trådstarteres pc.. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...0M.13789.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå