uranus Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei! Jeg søke etter et fotogalleri. Har prøvd Gallery2 og Gallery3 men ingen fungerer på One.com webhotell grunnet noen innstillinger. Gallery3 funker men kan ikke laste opp bilder over 200kb, enda grensen på serveren er 12mb. Har prøvd Coppermine, Zen saken men de fungerer heller ikke på denne serveren. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du må nesten har litt mer informasjon om ha serveren faktisk har av midler om du vil ha forslag til galleri. Hvilken versjon av PHP har de? er det databaser tilgjengelige? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 De har php5 og php4 vet jeg, og har tilgang til sql database, phpmyadmin osv. Men safemod er på og jeg får ikke deaktivert det. Lenke til kommentar
OidAlv Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvorfor ikke bruke one.coms eget fotogalleri? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Fordi det er tregt og har ingen mulighet for modifisering osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå