Gunder1 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 fikk lyse bredbånd nettopp, alt funket fint skulle så legge inn litt sikkerhet kjørte derfor wizarden til aksespunktet (d-link 614) Etter jeg la inn wep +256 krypt datt all forbindelse ut, nå spør jo seff nettverkskortet etter "nettwork key" til wep, og det skrev jeg ikke ned... OK bare til å resette aksesspunktet tenkte jeg men når jeg trykker knappen inn (flere ganger samt lenge inne) får jeg fremdeles beskjed om å sette inn "key" Kommer heller ikke inn i wizarden igjen??? Anyone? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Fikk resettet den, men når jeg enabler wep +256 må jeg da legge inn noe passord??? Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 WEP er en kryptering der du skriver inn en haug med hex tall.. Koden må du kopiere over til PC'n din oxo.. I instillingene for Nettverkskortet legger du inn WEP koden.. Ellers klarer ikke PC'n din å dekryptere trafikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå