Gå til innhold

Colin McRae Rally (eller andre rally spill) til PS3?

-iL-

Anbefalte innlegg

Siden Colin Mcrae: Dirt, var en spytt-i-trynet på rally fans, og Dirt 2 også ser ut til å gå arcade veien, leter jeg nå etter de gode gamle rally spillene.

Har alltid synes Colin 04 er den beste i serien, dog i går spilte jeg Colin McRae 2, som ble gitt ut til PS1 !

Min PS3 er bakoverkompatibel, og kjørte denne uten problemer. Ble en del pixellated på 40", men for en

playability.

Fungerer 4 og 2005 på PS3 ? (disse er jo PS2 spill)

Hvor kan jeg finne nye versjoner av disse? (de 2 linkene over lister vel bare brukt versjoner)

Hvordan er Richard Burns Rally serien? Den er vel enda mer hardcore en Colin?

Hvilken versjon burde jeg se etter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WRC er vel det nærmeste du kommer til realistisk konsoll racing. Ellers skal richard burns være veldig realistisk. Har du 60gb versjonen av ps3? Det er den eneste som kan spille ps2 spill.

Ja jeg sa jo det...

Lenke til kommentar
WRC er vel det nærmeste du kommer til realistisk konsoll racing. Ellers skal richard burns være veldig realistisk. Har du 60gb versjonen av ps3? Det er den eneste som kan spille ps2 spill.

Ja jeg sa jo det...

Hva skrev du? Du skrev ihvertfall ikke at konsollen din var bakoverkompitabel med ps2 spill ;)

Lenke til kommentar

Ja jeg sa jo det...

Hva skrev du? Du skrev ihvertfall ikke at konsollen din var bakoverkompitabel med ps2 spill ;)

Jeg skrev den var bakoverkompatibel, og dermed mente jeg implisitt at den var bakoverkompatibel med PS2. Tenkte ikke på at alle PS3 er vel i utgangspunktet bakoverkompatibel med PS1 ?

Men anyways, du svarte ikke på noen av spørsmålene mine :(

Lenke til kommentar
Hvordan er Richard Burns Rally serien? Den er vel enda mer hardcore en Colin?

Hvilken versjon burde jeg se etter?

RBR er veldig mye bedre enn samtlige rally simulatorer på markedet. Ikke på grafikk, men på selve kjørefysikken. Det er ganske vanskelig, så har du ikke tolmodighet til å legge inn timene det tar å bli god, er det ikke å anbefale. Men har du det er belønningen desto større. PC utgaven er overlegen konsollutgavene. Laster du ned denne setup pakka så blir bilene noe mer stabile å kjøre også (ligger hos Blackhole Motorsports) http://www.bhmotorsports.com/download/9704 (Developed for more realistic, stable and comfortable driving. Fixed bugs and incorrect values in original default settings. Includes setups for all cars, surfases and rally school lessons. Default and User setups are fully identical, therefore you have a choice how to use it in game.) Let opp den oppdaterte xsara setupen fra KSP også, hvis den ikke har blitt inkludert i denne pakka.

edit: en MOD som kan anbefales er foresten RSRBR. Knotete til en viss grad å få lagt inn, men mye kult i den moden.

Endret av freke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...