Jelrik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei, jeg har Vista Premium home versjon. Når man skal avslutte maskinen klikker man på windowssymbolet, så til pil høyre og da får man muligheter: Logg av, Lås, Avslutt mm... Plutselig har jeg bare mulighet å velge logg av og lås, avslutt har forsvunnet. Så jeg må logge av og der kan jeg først avslutte når jeg har logget av. Hva kan være årsaken til at muligheten "avslutt" er bort og har jeg mulighet å få det tilbake? Noen kloke IT hoder som vet? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Såvidt jeg husker kan du deaktivere denne knappen fra gruppepolicy du kan jo sjekke der om den er deaktivert. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg må trykke: Windows>PilHøyre>PilHøyre>PilHøyre>Enter Da avslutter jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er ikke det at den store røde "default knappen" har tatt Avslutt, og de resterende valgene ligger i listen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå