Gå til innhold

iPhone 3GS eller SE W995?

Anbefalte innlegg

Har hatt en HTC Touch i 2 år, og hadde egentlig bestemt meg for å gå tilbake til en telefon med tradisjonelle taster - hadde mer eller mindre bestemt meg for en Sony Ericsson W995. Nå ser jeg imidlertid at iPhone 3GS blir rimeligere enn jeg hadde trodd med den abonnementstypen jeg skal ha - Telenor Bedrift. Siden alle jeg har snakket med ikke kan få skrytt nok av iPhone er jeg veldig i tvil og trenger hjelp til å overbevises i den ene eller andre retning. :) (poster uten begrunnelse av synspunkt er ikke overbevisende)

Hovedankepunktet mitt mot iPhone er størrelsen - jeg ønsker egentlig en telefon som det ikke er plagsomt å ha i bukselomma. Derfor frister w995 - alt av teknologi i en liten innpakning.

Har snust litt på Samsung Jet også, virker som en knalltelefon, men blir nesten en tusenlapp dyrere enn de to andre telefonene med Telenor Bedrift (de stedene jeg har sjekket).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde litt lignende som deg (iphone 1 gen) i 2 år. og ville over til trad tlf enn 3gs/htc. valget falt enkelt på w995, da den - som du skriver - har ale tekniske duppedittene en trenger. har enda ikke funnet noe negativt om den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...