Fjodorgrim Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg hater å flytte pekeren opp til høyre for å refreshe sida :-( Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hittil er det blitt sagt at designet ligner på Opera10, IE8 og Chrome. Mangler bare Safari Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Til alle som trenger ekstra pixler.... F11! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg hater å flytte pekeren opp til høyre for å refreshe sida :-( Du kan jo skaffe deg en datamus med programmerbare knapper, på den måten kan du refreshe sida ved å trykke på en fysisk knapp Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 uff... Synes Firefox begynner å bli tyngre og tyngre å kjøre og nå skal den appåtil kanskje se helt j*vlig ut også... :< Kan nok hende de snart mister en del brukere til Chrome... de bør se tilbake på hvorfor folk valgte firefox og ikke pøse på med masse dri** funksjoner og forandre på menyene hele tiden. Orker ikke drive å lete etter ting. Av en eller annen grunn så har jeg nå klart å slette alle lagrede passord for eksempel. :s (tror jeg, ville ikke lagre passord heller nå, rart, trenger sikkert en restart eller noe) :\ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Firefox 3.5 er merkbart kjappere enn 2.x og <3.5. Så innimellom gjør de faktisk noe fornuftig. Endret 29. juli 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Håper ikke Mozilla ødelegger Firefox med dette. Jeg liker bedre menyene øverst (file, edit, view, history osv.) Og bookmark linjen er veldig nyttig. Ble veldig lik IE. Jeg kommer antagligvis å holde meg til Firefox 3.5 hvis 4.0 blir slik... :/ Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 som altid blir det nok mulig å forandre utseendet ganske mye, feks en knapp som sier "enable old style toolbar" Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) huff.. blir jeg nødt til å laste ned skins? det der var i mine øyne lite pent.. de fleste forandringene går seg til, men det skal være minst mulig gjennomsiktig på min PC. når jeg holder på I firefox er jeg lite intesert i å se hva som skjer bak. Edit: en ting som er meget positivt med firefox er at de kan gjøre så godt som hva de vil med den og det er fremdeles mulig å tilpasse den til egen smak. herren være priset for det f5? tenkte det samme :!: Endret 31. juli 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Firefox på laptopen, sånn som den skal være, autohide på statusbaren, og auto-hide på tab-baren, menu-baren viser seg om jeg trykker alt. Endret 31. juli 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har du 1600x1200 på bærbar-skjermen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har du 1600x1200 på bærbar-skjermen? Jepp, s-ips basert er skjermen og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå