Mio Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei! Noen som vet om man må betale seg ut hvis man flytter et sted NGT ikke har dekning? mener jeg leste et sted på siden dems for en stund tilbake at det kun var bedriftskunder som måtte betale ut hele bindingstiden. Hvis jeg flytter,så vil jeg så klart ha med meg NGT linja men synd hvis det ikke er dekning dit jeg evt skulle flytte. Jeg har bindt meg for 2 år og har Delta linjen. Håper noen har konkrete svar på dette. Har lest på nextgentel sine sider,men fant ikke noe konkret svar på det. Takk til dem som kan svare meg! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Det har jeg gjort Men man pleier som regel å få fortere svar her har jeg funnet ut..hehe Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nå er du lat.... http://www.nextgentel.no/shared/documents/...ent.asp?Doc=572 Les punkt 6, 7 og 8. -> Ja, du må betale eller overdra linjen til dem som flyttr inn. Lenke til kommentar
Evial Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg ringte in til NGT og spurte om dette og fikk som svar: Hvis jeg flyttet før bindings tiden var ute og NGT ikke kunne levere ADSL linje til den nye boligen slap jeg å betale. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jøss, kom du gjennom på telefon!!?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Tar ikke lang tid å ringe NGT lenger. SKulle sjekke for familie da kom jeg igjennom i løpet av 20sek. PS: ikke ring det vanlige nr. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 PS: ikke ring det vanlige nr. Trikset er å ringe salgsavdeligen. De kan svare på det meste og fikse det meste, og hvis du innleder samtalen med i lett fortvilet tonefall si "Å! Endelig et menneske...." eller gråtkvalt fortelle at du har brukt formiddagen i telefonkø, er de mer enn villige til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Bookmarked. Har brukt daaaaager i kø hos ngt før... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg spurte om dette og fikk til svar at om man hadde bindingstid og ville "melde seg ut" før den var over, måtte man betale mellomlegget mellom bindingstid og ikke bindingstid for de månedene man allerede har hatt bredbånd. F.eks ; Bindingstid Bravo ab. kr. 398 kroner/mnd. Uten bindingstid kanskje 450 kroner/mnd (vet ikke om dette er riktig tall). Hvis du melder deg ut etter 4 måneder når du har bindingstid må du da betale 450 minus 398 ganger 4 (antall måneder). Det blir 208 kroner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvis du kommer igjennom så kan du også få dem til å RINGE deg ja. Bare komme med en dårlig unnskyldning Si du kjører bil og snuten er observert så da må du legge på og de ringer deg opp om 1 min eller 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå