Gå til innhold

[Løst]Blu ray problemer

Anbefalte innlegg

Hei, har ett problem med blu ray jeg lurer på noen andre har vært borti eller kan hjelpe meg med?

kjøpte meg blu ray spiller for en liten stund tilbake. Pioneer BDP-51 FD. Som dem sa til meg skulle være en av di bedre på markede da. Har 9 blu ray filmer som fungerer hvor 1 ikke fungerer i det hele tatt. DøD snø. for det første så hakker lyd og bilde i call of duty 5 reklamen. Og når menyen dukker opp så får ikke jeg lov til å velge spill film, oppsett, velg scene osv. Noen andre som har vært borti det her? Har bytta film til en ny død snø. Samme problem, bror min har helt makan blu ray spiller Akkurat det samme skjer hos han.

Også har jeg hørt rykter om at: Hvis man kjøper en blu ray film med tynt cover, så må man ha en nyere oppdatering på spillern. Men di gammle tjukke coverne så trenger man det ikke. Og jeg veit hva soner er. 1 2 osv. Men hva med A B C??? har en film med A B C den funker men fy faen å treigt det går å loade filmen og menyen er nesten ubrukelig.

Er det noe spes man trenger å vite om blu ray før man skal kjøpe en film eller for å få det til å funke som det skal? Bilde kvaliteten er bra men hittil i min erfaring så er blu ray noe skikkelig herk. Sorry for suttring og surving. Men er litt godt å få ut ;)

Om det er noen som har samme spiller som kan hjelpe til med litt tips gir jeg en stor takk til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...