Gå til innhold

Modern Warfare 2 multiplayer trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om SP. Jeg kommer trolig ikke til å spille gjennom den uansett. SP er i bunn og grunn helt ufattelig kjedelig :p

SP i modern warfare er utrolig tight, bra regissert og har en grei nok storyline for en action-historie. Jeg mistenker desverre at noen spillere bare løp gjennom brettet og ignorerte mye, slik at en del av "in-game historiefortellingen" gikk rett forbi dem.

Jeg vedder på at mange ville likt SP om de bare spilte det på nytt, og virkelig satt seg ned og la merke til hvor bra skrudd sammen de oppdraga er.

Lenke til kommentar
Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om SP. Jeg kommer trolig ikke til å spille gjennom den uansett. SP er i bunn og grunn helt ufattelig kjedelig :p

SP i modern warfare er utrolig tight, bra regissert og har en grei nok storyline for en action-historie. Jeg mistenker desverre at noen spillere bare løp gjennom brettet og ignorerte mye, slik at en del av "in-game historiefortellingen" gikk rett forbi dem.

Jeg vedder på at mange ville likt SP om de bare spilte det på nytt, og virkelig satt seg ned og la merke til hvor bra skrudd sammen de oppdraga er.

Problemet er vel at jeg ikke spiller FPS for storyen. Konkurranse og utfordring er det jeg er ute etter i FPS. Hvis jeg vil ha god story osv, spiller jeg heller RPG.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...