GrevenLight Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror SP kommer til å bli veldig bra Enig, gleder meg massivt Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om SP. Jeg kommer trolig ikke til å spille gjennom den uansett. SP er i bunn og grunn helt ufattelig kjedelig Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om SP. Jeg kommer trolig ikke til å spille gjennom den uansett. SP er i bunn og grunn helt ufattelig kjedelig SP i modern warfare er utrolig tight, bra regissert og har en grei nok storyline for en action-historie. Jeg mistenker desverre at noen spillere bare løp gjennom brettet og ignorerte mye, slik at en del av "in-game historiefortellingen" gikk rett forbi dem. Jeg vedder på at mange ville likt SP om de bare spilte det på nytt, og virkelig satt seg ned og la merke til hvor bra skrudd sammen de oppdraga er. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig, gleder meg ufattelig mye på både online og SP delen Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om SP. Jeg kommer trolig ikke til å spille gjennom den uansett. SP er i bunn og grunn helt ufattelig kjedelig SP i modern warfare er utrolig tight, bra regissert og har en grei nok storyline for en action-historie. Jeg mistenker desverre at noen spillere bare løp gjennom brettet og ignorerte mye, slik at en del av "in-game historiefortellingen" gikk rett forbi dem. Jeg vedder på at mange ville likt SP om de bare spilte det på nytt, og virkelig satt seg ned og la merke til hvor bra skrudd sammen de oppdraga er. Problemet er vel at jeg ikke spiller FPS for storyen. Konkurranse og utfordring er det jeg er ute etter i FPS. Hvis jeg vil ha god story osv, spiller jeg heller RPG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå