Gå til innhold

Modern Warfare 2 multiplayer trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

var det en gr launcher de brukte på begynnelsen der det sprengte eller er det en hagle av et eller annet slag og bare noen som har kastet en granat dit? hadde vært fett med en gr launcher i spillet :D

edit: nvm, er en hagle, måtte bare granske bildet litt bedre og google litt. jaja får håpe på at neste spill har en gr launcher da...

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
var det en gr launcher de brukte på begynnelsen der det sprengte eller er det en hagle av et eller annet slag og bare noen som har kastet en granat dit? hadde vært fett med en gr launcher i spillet :D

edit: nvm, er en hagle, måtte bare granske bildet litt bedre og google litt. jaja får håpe på at neste spill har en gr launcher da...

er jo granatkastere med i enern så tror ikke de dropper det her, forsåvidt ikke en stand-alone granatkaster, men attachments til rifla di.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

er jo granatkastere med i enern så tror ikke de dropper det her, forsåvidt ikke en stand-alone granatkaster, men attachments til rifla di.

det er jeg fult klar over, men vil ha en egen i tillegg til rifla :yes: en som skyter hvit fosfor f.eks, eller tåregass som et annet eksempel. synes bare den lille putteren under rifla ikke er noe særlig. men greit at de utvider kill streaken, og når man knerter han som skyter i flyet så mister han den også.

synes det var kjipt når man spilte cod4 og man knertet eieren av helikopteret så drev det fremdeles og surret rundt i luften...

Lenke til kommentar

AC virka litt op synes jeg. Regner med at den Hearth beat tingen vil bli en Perk også? For den virket ganske god den også, mitt inntrykk fra cod4 (fra xbox"Hardcore modus" riktig nok) er at den som ser fienden først får killen. Men jaja alt virker jo sikker dritt bra man kan jo aldri vite hvordan det vil fungere i spillet.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Ah ser herlig ut, men banene virket litt rotete og kaotiske. Men vil vel bare gjøre det mer spennende. Er ikke så veldig fan av downpour i 1'ern. Men likte det at du får mer ting ved kill streak, og det er idiotisk å ha 7 som helikopter, burde fått nuke når jeg traff 35 da..

håper lyd har like mye å si! er så gøy når du sitter og titter ut et vindu og hører noen løpe bak deg for å drepe deg med kniv, så snur du deg rundt og slakter han med kniven først! :D

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...