bidz Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei! Har lyst og skaffe meg en liten clamshell telefon, liker disse telefonene (har hatt Motorola V3690 og V50 tidligere). Men jeg vil ha en som er bra! Som har polyfoniske ringelyder (minst 16 stemmers), fargeskjerm (4096 farger eller bedre), MMS støtte, IrDA og/eller Bluetooth, bra menyfunksjon, Java støtte, bra med minne, og slikt.. Batteritid er også viktig. Hva er det beste alternativet som er og få tak i på norsk jord til en fornuftig pris? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det nærmeste du kommer er vel Samsung SGH-S100, som har 65536 fargers skjerm, 16-stemmers polyfoniske ringelyder og IrDA. Men den mangler riktignok både MMS og Bluetooth... Har selv testet telefonen, og var meget fornøyd med den (sånn rent bortsett fra den stive prisen): http://www.amobil.no/index.php?article=559...yout=5&visual=1 Dersom du er nødt til å ha MMS, og kunne tenke deg en kameratelefon, burde kanskje den kommende V200 fra Samsung være av interesse? http://www.amobil.no/index.php?article=630&visual=1 Ellers kan jeg vel ikke si jeg kommer på en eneste telefon i klappformat på markedet i dag med Bluetooth... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Samsung SGH-V200 virka jo utrolig interessang. Rimelig liten, lett, pent design, bra skjerm, IrDA (synd den ikke hadde BT), MMS støtte, kamera, og 40 stemmers polyfoniske.. Har du peiling på evt. når den lanseres i Norge, og til hvilken pris? (ca) Er Samsung generellt sett bra telefoner? kvalitet? firmware? osv? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Mobil.se hevdet at den skulle komme ut i mai, så den burde jo ikke være så alt for langt unna. Ser at Mamoz allerede har ført den opp i nettbutikken sin til en pris på 4562 kr, riktignok uten at den har kommet på lager. Jeg har hørt at Samsung skal være gode på kvalitet med lave returrater, men har ingen tall eller uttalelser til å bekrefte dette... Likte ikke å skrive meldinger på T100 og S100, pga et tungvint grensesnitt for dette, men har ellers vært fornøyd med telefonene. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hva med motorola t720i?? den er jo knall Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Dårlig kamera og lite minne, dårlig java++ Men den har god skjerm og er billig i forhold til hva du får. Hvis du gidder å vente litt så er jo LG sine kommende et alternativ.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå