Toggy Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Har etter et års tid med Antec 900 omsider gått lei av dårlig plass og cable management. Er nå på jakt etter et nytt kabinett, men er vanskelig å få oversikt og finne et som passer mine behov, tenkte derfor å høre litt med dere om dere har forslag. Har en del kriterier. MÅ være: Maxi-størrelse (usikker på hva det heter, men hvertfall den høye typen, ikke midi) Gode muligheter for cablemanagement Plass til vannkjølingskomponenter Forhåndsinstallerte vifter, eller hvertfall mulighet for å installere for å gi god airflow. Filter på vifter hvis det er. Tilgang til harddisker fra siden. Usikker på hvordan jeg skal forklare bedre. Samme som HAF 932 har, altså kan trekkes ut. Godt utseende. Ting som hadde vært greit: Vifteåpning i bunnen som kan brukes som utgang for PSU-vifte. Bæregreier til eventuelle LAN. Kommer ikke på noe mer i farta, oppdaterer hvis noe dukker opp. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Thermaltake Armor + - Maxi Tower = Ja. - Cablemanagement = Ja. - Plass til vannkjølingskomponenter = Ja. - Forhåndsinstallerte vifter / god airflow = Ja. - Viftefilter = Nei. - Tilgang til harddisker fra siden = Ja. - Utagbart Hovedkortbrett = Ja. - Godt utseende ... ... Vell, det kommer alt ann på øyet som ser det. - PSU i bunn = Nei. - Vifteplass i bunn = Ja. - Bærehåndtak = Nei. Lian Li Armorsuit PC-P80 - Maxi Tower = Ja. - Cablemanagement = Ja. - Plass til vannkjølingskomponenter = Ja. - Forhåndsinstallerte vifter / god airflow = Ja. - Viftefilter = Ja. - Tilgang til harddisker fra siden = Nei. - Utagbart Hovedkortbrett = Ja. - Godt utseende ... ... Vell, det kommer alt ann på øyet som ser det. - PSU i bunn = Nei. - Vifteplass i bunn = Ja, med tilbehør. - Bærehåndtak = Nei. Cooler Master ATCS 840 - Maxi Tower = Ja. - Cablemanagement = Ja. - Plass til vannkjølingskomponenter = Ja. - Forhåndsinstallerte vifter / god airflow = Ja. - Viftefilter = Ja. - Tilgang til harddisker fra siden = Ja. - Utagbart Hovedkortbrett = Ja. - Godt utseende ... ... Vell, det kommer alt ann på øyet som ser det. - PSU i bunn = Ja. - Vifteplass i bunn = Ja. - Bærehåndtak = Nei. Endret 28. juli 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Toggy Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hei! Takk for godt svar. Etter enda litt mer research landa jeg på Thermaltake Spedo. Dette kabinettet ser ut til å ha alt jeg leter etter pluss litt. Andre som eventuelt måtte være interesserte kan se video-review av kabinettet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå