int20h Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Samsung har annonsert en av verdens raskeste prosessorer for mobiltelefoner. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 1 GHz på mobiltelefonen! Jeg har 1,8 GHz på min mobiltelefon. Mange har også 2,4 GHz. Samsung har annonsert en av verdens raskeste prosessorer for mobiltelefoner. Hvor rask er den da? Ja, jeg er litt sarkastisk. Hastighet (ytelse) måles som kjent ikke i GHz. Men apropos ytelse igjen, hvilke ytelsetester egner seg for mobiltelefoner? Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Qualcomm Snapdragon finnes da også i 1GHz utgaver, og snart også 1.3GHz. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hurra for bra artikkel. Som hanigjen påpeker finnes det allerede mobilprosessor med denne klokkefrekvensen, og den er tilogmed allerede på markedet i enheten Toshiba TG01. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) 1 GHz på mobiltelefonen! Jeg har 1,8 GHz på min mobiltelefon. Mange har også 2,4 GHz. Samsung har annonsert en av verdens raskeste prosessorer for mobiltelefoner. Hvor rask er den da? Ja, jeg er litt sarkastisk. Hastighet (ytelse) måles som kjent ikke i GHz. Men apropos ytelse igjen, hvilke ytelsetester egner seg for mobiltelefoner? Takk! Dette klokkefrekvens hysteriet må stoppes umiddelbart! Gi oss flops og Mips i det minste... Endret 28. juli 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gi oss flops og Mips i det minste... Eller BogoMips Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Folk har vel egentlig sagt det som behøver sies allerede, men jeg begynner å bli mektig irritert på at HW ikke klarer å vinkle en eneste sak som om de faktisk visste hva de drev på med. Særlig Jan Arild Sigvartsen viser gang på gang at han ikke klarer å lage en eneste sak uten at han må lure inn drøssevis med feil, mangler, og sist men ikke minst: utallige bevis på at han egentlig ikke forstår hva han skriver om. Dette er elendig av HW. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gi oss flops og Mips i det minste... Eller BogoMips hehe, takker for amiga flashbacken Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 høres intressant ut, men får bare håpe de klarer og lage et fett UI da. Slik som Nvidia APX 2500 med Tegra.nå det er fremtiden telefon. blir morsomt når samsung bruker det på nye telefoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå