MrLee Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Det blir ikke kjøp fra min side i det heletatt. MP var hele grunnen til at jeg kjøpte COD4, men når de herper det, så er det ingen grunn lengre. en 6 timer lang SP del er det iallefall ikke vits å betale 450kr for. (varigheten er min egen spekulasjon basert på tidligere COD spill.) Endret 18. oktober 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Singleplayer delen i COD4 er en av de bedre SP jeg har spilt. Skal glatt betale 450 kr hvis MW2 sin SP blir like bra eller bedre. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Spillet skal kjøpes anyways, men håper da de har noe tilsvarende ''hardcore mod'' i CoD4. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg gidder ikke å kjøpe dette spillet når jeg til stadighet blir rævpult av developern. De bryr seg ikke om kundene, så da slipper dem å tenke på pengene mine også. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Om dedicated servers for PC http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...24&t=123824 Dedicated Servers for CoD:MW2 petiti . 78k folk har skrevet under. http://www.petitiononline.com/dedis4mw/petition.html Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vel... i det minste har IW svart: http://gameinformer.com/b/news/archive/200...spx?PageIndex=1 Ikke at de får poeng for PR-skills... Jeg har lenge gledet meg til dette... men det ser visstnok ut til at CoD4 får leve i beste velgående enda lengre... Blir ikke kjøp på meg så lenge de ikke endrer tøyset sitt. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke forhåndsbestilte det slik at jeg kunne kansellere det... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg angrer på at jeg ikke forhåndsbestillte i butikk slik at jeg kunne møtt opp personlig og kansellert for å se hvor mange andre som hadde gjort det samme. Endret 20. oktober 2009 av MrLee Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har fortsatt forhåndsbestillingen min, kommer ikke til å avbestille. Skal teste dette IWNET greiene (og jeg vil ha SP). Sjøl om IWNET mest sannsynlig kommer til å gå rett i dass, skal jeg gi det en sjangs. (Sjøl om det kommer til å bli rimelig kjedelig å teste MP for meg selv, ingen å spille med... ) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jøss, dette med dedicated server går tydeligvis hardt innpå de fleste her... Oss konsollgutta får det enklere i denne delen.. Glad jeg spiller på Xbox360, altså Skjønner ikke de som klager på kort singleplayer, forsøk bare Veteran difficulty? Tror jeg brukte 10+ timer på Veteran på å komme meg gjennom de tunnelene på slutten i COD4 hvor du har så og så lang tid før alt går til helvete. Det er en sekvens som utgjør ca 5+ minutter i storyline. (måtte prøve om igjen og om igjen osv). COD4s singleplayer var vel også 10-12 timer selv om man spilte på letteste og aldri døde, men bare løp gjennom... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Synd at det er holdningen "deres" egentlig. Ta til takke med en dårligere MP opplevelse enn dere kunne hatt om produsentene mannet seg opp og leverte skikkelige dedikerte serverfiler til konsoll også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Dedicated servers eller ikke, multiplayeren er helt konge uansett spør du meg, selv uten dedicated servers. Og enspilleren er glatt verdt pengene, spesielt når vi får spec-ops i tillegg. Men nå skal det vel sies at jeg er litt mer casual på spill blitt, noe som sikkert har en del å si på hvorvidt dedicated servers betyr mye. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hva er egentlig dedicated server? Er det en sever som er satt opp med mods osv av privatpersoner. Eller en server som er satt opp av for eks spillverket for public bruk? Om det er nr en så er det litt care for min del, men om det er nr to og vi må bruke privatpersoners servere som har ping til 10000 suger det jo mad :O Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fy fader som jeg gleder meg til MW2 kommer!! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er jo faktisk helt sinnsykt å ikke støtte dedikerte servere til pc. Grunnen til å kjøpe spillet vil jo for alle normale pc-gamere være å cruise gjennom 10 timer singleplayer, for så å spille et par hundre timer multiplayer. Jeg vil laste ned spillet ulovlig i protest. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hva er egentlig dedicated server? Er det en sever som er satt opp med mods osv av privatpersoner. Eller en server som er satt opp av for eks spillverket for public bruk? Om det er nr en så er det litt care for min del, men om det er nr to og vi må bruke privatpersoners servere som har ping til 10000 suger det jo mad :O Begge deler egentlig. En privatperson med god nettkappasitet og skikkelig hardware kan fint sette opp en dedikert server. Slik det blir nå kan alle og enhvermann ende opp med å hoste spillet. og da blir det gjerne som du sier med "ping til 10000"... (samtidig som at host sitter med 0 ping. På pc vil det omtrent si at av to jevnbyrdige spillere, så vil host vinne 90% av alle møter - litt satt på spissen). Lenke til kommentar
Gene Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 ugh, det er nedtur !! I teorien ihvertfall. Men nå har ingen av de som uttaler seg prøvd det heller da. Så det er ingen måte å vite at de forventede problemene kommer til å være så problematiske som antatt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jo egentlig. Vi ser jo hvordan det fungerer på konsoll. Det er ingen grunn til å tro at det skal fungere bedre på PC... (Ja, jeg sier at MP på konsoll suger. At dere som er konsollgamere tar til takke med det lille dere får er helt utrolig) Endret 3. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det begynner å hjelpe med antall signaturer oxo, nærmer seg 180000, å det er jævli mange, tror egentlig di som bestemmer om det skal bli dedikerte servere eller driter helt å holdent i denne kampanjen, synd å si det, men jeg frykyer det værste. om det ikke blir åpnet for dedikert, blir IKKE dette spillet kjøpt. så enkelt er det Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jo egentlig. Vi ser jo hvordan det fungerer på konsoll. Det er ingen grunn til å tro at det skal fungere bedre på PC... (Ja, jeg sier at MP på konsoll suger. At dere som er konsollgamere tar til takke med det lille dere får er helt utrolig) Konsoll er faktisk veldig bra det. Jeg syns MP på konsoll kommer seg mer og mer, og flere spill jeg har spilt er jeg like fornøyd med som på PC. Det som mangler er dog sjarmen. Anyways, jeg har skrevet under for å få dedikerte servere, men jeg tror dessverre ikke at det vil skje. Ikke med det første ihvertfall. Som FPS-"veteran" på PC, så syns jeg det er trist at de ikke skal ha dedikerte servere. Heldigvis betyr ikke dette nødvendigvis "slutten", for DICE har ihvertfall uttalt at de skal ha dedikerte servere. Men du får jo bare vente å se hvordan det blir. Er ikke helt sikkert at pessimistene får rett, selv om det er stor sannsynlighet for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå