Gå til innhold

Modern Warfare 2 - Spekulasjoner og forventninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shields syns jeg ikke hører noe steds hjemme i et slikt spill, men jeg skal lære å leve med det. Ellers blir dette over the topp and beyond the hills and far far far away :)

Ser da fordelen med skjold om det er et lite rom hvor en noob med p90 camper. Har teammaten skjold da, slipper du en Bye Bye Beatiful til han:)

Så regner jeg med at nooben sprayer hele magasinet på skjoldmanne og resten av laget skyter vilt i retning noob. Da blir han Dead to the World og kanskje sendt til Planet Hell.

Lenke til kommentar
Liker bedre den gode gamle skyt han i hodet. Sånne fps jeg liker. Så hva shield i cs gjorde. grunn til at det er fjerna på alle servere. Tenk noe så irriterende som halve fi laget fullt av shield-noobs. må komme deg rundt alle for å knerte dem.

Er ganske sikker på at bare en på laget kan ha shield! kan noen bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar
Liker bedre den gode gamle skyt han i hodet. Sånne fps jeg liker. Så hva shield i cs gjorde. grunn til at det er fjerna på alle servere. Tenk noe så irriterende som halve fi laget fullt av shield-noobs. må komme deg rundt alle for å knerte dem.

Er ganske sikker på at bare en på laget kan ha shield! kan noen bekrefte eller avkrefte dette?

Hvor har du det fra? Det ødelegger jo hele poenget med at man kan velge våpen, perker og alt det andre. Om man skal begrense antall våpen på et map, så må man gjøre det med andre våpen også. Nei, dette har jeg ingen tro på. Jeg har hvertfall ikke hørt noe om dette noen plass.

Lenke til kommentar

Hvor har du det fra? Det ødelegger jo hele poenget med at man kan velge våpen, perker og alt det andre. Om man skal begrense antall våpen på et map, så må man gjøre det med andre våpen også. Nei, dette har jeg ingen tro på. Jeg har hvertfall ikke hørt noe om dette noen plass.

kan nok hende at jeg tar feil, mente bare at jeg har hørt det av noen. det var derfor jeg lurte på om noen kunne bekrefte eller avkrefte dette ;)

Lenke til kommentar

De eneste spillene som foreløpig er bekreftet at støtter DX 11 er som følger:

Alien vs. Predator

BattleForge

Crysis 2

Dirt 2

Dungeons and Dragons Online

F1 2010

The Lord of the Rings Online

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

Med andre ord, nei, Modern Warfare 2 støtter ikke DX 11.

Lenke til kommentar

Jeg leste forresten en anmeldelse av MW2 multiplayer. Fyren som prøvde skjold følte seg ikke akkurat uovervinnelig, og sa det ikke var lett å overleve, siden du alltid blir skutt uansett og ikke kan skyte tilbake, slik man gjør i Rainbow Six: LV2 og andre skytespill.

Skjold blir vel kun brukbart i noen gametypes, og fungerer kanskje best om du stiller deg i en flaskehals og får i gang noe samarbeid med de andre. Jeg fikk inntrykk av anmelderen at han heller ville brukt plassen skjoldet tar på noe mer nyttig.

Lenke til kommentar

jeg prøvde å finne den, men det er vanskelig å huske hvor jeg leste den. Det finnes flere "Hands-on impressions" fra folk som har testet ut MW2, da infinity ward inviterte pressen. Gå inn på sider som ign.com, gamespot.com, 1up.com og andre sider og søk på modern warfare 2. Der har de som regel samlet artiklene sine om spillet, og de skriver om hvordan alt sammen virker - våpen, maps, klasser, perks...you name it.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...