Gå til innhold

Modern Warfare 2 - Spekulasjoner og forventninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, blir helt sykt digg, men vedder på at de gjør noe feil på online delen sånn at det ikke blir like digg som CoD 4...

Jeg er mer eller mindre helt sikker på at det er nettop det de kommer til å gjøre. Som så alt for mange spillserier tidligere tror jeg at utviklerne blir litt tatt på senga med en braksuksess og tenker at om de nå legger til alle de ideène de originalt hadde til det første spillet blir det enda bedre. Noe som dessverre sjeldent fungerer.

Ting som den nye HUD´en, radaren, kastekniver og røykspor bak kastede granater får meg til å lure på om de faktisk har gått litt for langt med å stappe inn features. En milion killing sprees, oppgraderbare perks, equipment-slots og til og med death sprees virker på meg som et klassisk eksempel på det ovenfor.

Lenke til kommentar

Min største frykt er at det blir veldig kaotisk. Nå spiller jeg nesten bare Hardcore Team Deathmatch til vanlig, og der er jo tempoet ofte litt sakte i forhold til vanlig cod4. Det er kanskje derfor jeg reagerer på multiplayervideoene ser litt...kaotiske ut.

Satser på at frykten er ubegrunnet, jeg tror MW2 blir bedre pga. dypere customization av classes, pluss noen interessante tillegg til arsenalet av våpen og utstyr.

Endret av Master_Chef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...