DeNile Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nå var det vel ikke akkurat M60ens brukervennlighet det var snakk om... Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Se hva jeg fant Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Nice, håper det er real da:P Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja selvfølgelig håper vi at det er ekte, jeg skal poste linker så fort jeg finner dem. Men jeg kan selv si at jeg har skyhøye forventninger til Mw2, det er nesten sånn at det er kjedlig og spill WaW fordi jeg ser sånn fram til Mw2. her er en ny link med mange posts Diverse om Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Enig, blir helt sykt digg, men vedder på at de gjør noe feil på online delen sånn at det ikke blir like digg som CoD 4... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Se hva jeg fant det der er gaaaaamelt, synes å huske at det ikke var sant :/ Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Andre som reagerer en smule negativt på det såkalte blodet som popper opp på skjermen når du blir skadet i denne filmen? Jeg syntes det ser helt forferdelig ut Film med eksempel på blod Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har en følelse av at det blodet er mulig å fjerne via options menyen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Enig, blir helt sykt digg, men vedder på at de gjør noe feil på online delen sånn at det ikke blir like digg som CoD 4... Jeg er mer eller mindre helt sikker på at det er nettop det de kommer til å gjøre. Som så alt for mange spillserier tidligere tror jeg at utviklerne blir litt tatt på senga med en braksuksess og tenker at om de nå legger til alle de ideène de originalt hadde til det første spillet blir det enda bedre. Noe som dessverre sjeldent fungerer. Ting som den nye HUD´en, radaren, kastekniver og røykspor bak kastede granater får meg til å lure på om de faktisk har gått litt for langt med å stappe inn features. En milion killing sprees, oppgraderbare perks, equipment-slots og til og med death sprees virker på meg som et klassisk eksempel på det ovenfor. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ja, blir kansje for "bra" . Er ikke mange spill som har klart og lage en oppfølger som er like bra osm eneren. Jeg bare føler på meg at det blir kun 1 mnd med MW2 online så er det tilbake til CoD4 online.. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Gleder meg så sinnsykt lit MW2 kommer ut, skal kjøpe det på dagen, så langt det ikke blir utsolgt da:S da blir jeg isåfall drit sur På denne siden ligger mange spilltrailere om hvordan MP delen blir. Gleder meg som som et barn Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Tro meg, jeg skal også kjøpe det kjapt som faen også Men jeg tror ikke det vil bli like bra .. Endret 16. september 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg må innrømme at single-player delen av spillet gleder meg mer enn multi-player. COD 4 hadde en fantastisk single-player så håper de klarer å gjøre noe som er like bra. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Min største frykt er at det blir veldig kaotisk. Nå spiller jeg nesten bare Hardcore Team Deathmatch til vanlig, og der er jo tempoet ofte litt sakte i forhold til vanlig cod4. Det er kanskje derfor jeg reagerer på multiplayervideoene ser litt...kaotiske ut. Satser på at frykten er ubegrunnet, jeg tror MW2 blir bedre pga. dypere customization av classes, pluss noen interessante tillegg til arsenalet av våpen og utstyr. Endret 19. september 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg spiller mye Hardcore selv så det er kanskje ikke grunn til all verdens bekymring da det ikke er alt av utstyr og våpen som er like effektive der. Men sunn skespis er godt å ha sies det. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hva tror folket om mapsa? Jeg har ikke blitt særlig imponert over de vi til nå har sett.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Mener jeg hørte om noe perk som økte lengden på knivinga. Hva faen er det dem tenker med? Kniving er fucked up nok allerede i cod4. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 forteller det meste Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Mener jeg hørte om noe perk som økte lengden på knivinga. Hva faen er det dem tenker med? Kniving er fucked up nok allerede i cod4. Er ikke dette mer snakk om å kaste kniven ? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 nei, med perk 3 "commander" får du økt melee distance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå