Gå til innhold

Modern Warfare 2 - Spekulasjoner og forventninger

Anbefalte innlegg

Ja folkens, da er det ikke lenge til Modern Warfare 2 kommer ut :D

Jeg har søkt litt rundt på forumet, og fant ingen tråd der det ble diskutert ordentlig rundt akkurat dette spillet. Jeg bare lurer på hva slags forventninger dere har til spillet, om dere tror det blir bedre enn 1'ern, og om dere kjøper det på release (10. november 2009).

Håper på å få noe konstruktivt her!

Martin

edit: klarte å skrive feil release dato^^

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Release er 10. November, ikke 10. Oktober ;) Jeg har planer om å forhåndsbestille MW2, som blir det første spillet jeg noen gang forhåndsbestiller. Har stooore forventninger til COD:MW2, og jeg tipper det blir MINST like bra som COD4. Håper jeg de tar med en slags form for Multiple Attatchements perk, slik at vi kan få to attatchements på ett våpen, det hadde vært digg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skulle ønske de fjernet killstreak rewards fullstendig, men i stedet har de gjort det enda mer sentralt med det "choose your own killstreak" opplegget. Men men, siden det nå er heatseeking missiles i multiplayer blir det nå enklere å skyte ned helikopter og annet faenskap. Men AC130 kommer til å bli irriterende

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kan helt klart se fordelen med å ha flere attachments samtidig. Men det vil gjøre spillet veldig ubalansert. Om man skulle implementere det, så burde det være noe som de aller dårligste kan få slik at de har en bedre sjangse mot dyktigere spillere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nå har vel uansett ikke noobs mye å stille opp mot de som har et par uker spilletid på spillet... ja, RDS med silencer hadde vært kjekt, men er ikke stort mer du får gjort men den setupen enn du får gjort med eks en scorpion + silencer i cod4.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bortkastet spør du meg. det må da kunne gå an å bruke en vanlig kontroll som alle andre normale folk. Og slik som jeg forsto det så kommer ikke PS3 kontrollen med rumble, noe som gjør den underlegen til Dualshock 3 som er blitt standard kontrollen til alle PS3 utgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...