Martin.F Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ja folkens, da er det ikke lenge til Modern Warfare 2 kommer ut Jeg har søkt litt rundt på forumet, og fant ingen tråd der det ble diskutert ordentlig rundt akkurat dette spillet. Jeg bare lurer på hva slags forventninger dere har til spillet, om dere tror det blir bedre enn 1'ern, og om dere kjøper det på release (10. november 2009). Håper på å få noe konstruktivt her! Martin edit: klarte å skrive feil release dato^^ Endret 12. august 2009 av Martin.F Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Release er 10. November, ikke 10. Oktober Jeg har planer om å forhåndsbestille MW2, som blir det første spillet jeg noen gang forhåndsbestiller. Har stooore forventninger til COD:MW2, og jeg tipper det blir MINST like bra som COD4. Håper jeg de tar med en slags form for Multiple Attatchements perk, slik at vi kan få to attatchements på ett våpen, det hadde vært digg! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Sant det, andi_c... Å ha rødpunkt, lyddemper og granatkaster på likt er det ingenting som står i veien for i teorien... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Skulle ønske de fjernet killstreak rewards fullstendig, men i stedet har de gjort det enda mer sentralt med det "choose your own killstreak" opplegget. Men men, siden det nå er heatseeking missiles i multiplayer blir det nå enklere å skyte ned helikopter og annet faenskap. Men AC130 kommer til å bli irriterende Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg frykter for at AC130 ikke vil være det verste man kan treffe på når man har fått over 20 i killstreak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja huff, hørt rykter om moskva-marit med kjevle når man når 25 o.o Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 O.o Jaja, bare å spille masse SnD,er jo det som er kjekt Er rimelig vanskelig få en 11 kill streak der ja... Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Er enig i det med å kunne ha flere attachements samtidig. Hadde gjort spillet bedre for min del^^ digg å kunne ha silencer og f.eks red dot samtidig Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg kan helt klart se fordelen med å ha flere attachments samtidig. Men det vil gjøre spillet veldig ubalansert. Om man skulle implementere det, så burde det være noe som de aller dårligste kan få slik at de har en bedre sjangse mot dyktigere spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Nå har vel uansett ikke noobs mye å stille opp mot de som har et par uker spilletid på spillet... ja, RDS med silencer hadde vært kjekt, men er ikke stort mer du får gjort men den setupen enn du får gjort med eks en scorpion + silencer i cod4. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Åhhh jeg gleder meg !!! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg liker gledesutbruddet! Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da er det visst bekreftet at vi kan bruke dual deagles i MW2...LINK Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Da er det visst bekreftet at vi kan bruke dual deagles i MW2...LINK OMG den videoen på den siden så helt syk fet ut Grafikken og alt sånn, var bare siklesiklesikle. Blir sikkert litt rart og måtte bli vant til våpnene men. Endret 27. august 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 MadCatz MW2 Gear Preview MW2 ps3 kontrolleren ser elsk ut Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 JEG SKAL HA MEG EN SÅNN PS3 KONTROLL!!! De var drit fete Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bortkastet spør du meg. det må da kunne gå an å bruke en vanlig kontroll som alle andre normale folk. Og slik som jeg forsto det så kommer ikke PS3 kontrollen med rumble, noe som gjør den underlegen til Dualshock 3 som er blitt standard kontrollen til alle PS3 utgaver. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nei, de knappene under virker digge... Sånn at man ikke har det problemet med at hvis man kommer bort i spaken når man holder pusten med sniper så sikter du plutselig et annet sted Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Det er da litt av poenget spør du meg. Det gjør spillet mer nervepirrende samt at det gjør at det kreves litt mer av snikskyttere kontra en som løper rundt med M60 og spyr kuler på alt og alle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nå ja, M60 er IMO et av de mest ræva våpnene på spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå