Gå til innhold

Pendling til og frå jobb

knallers

Anbefalte innlegg

Hei

Har pr dags dato en jobb og bustad som føre med seg en del pendling, ca 1500km pr mnd + 45kr i bom.

Pr dags dato bur eg 170km unna arbeidsplassen og må pendle då eg ikkje får leilighet før i august, det tar meg 2,5t til 3t. Bur på hotell og ete der, som blir dekka av arbeidsgiver. Har prata med arbeidsgiver og lurt på en del ting;

1. Får eg kun dekka kjøregodtgjørsel og bompengar?

2. Får eg betalt for kjøring frå heim til arbeid og heim igjen (tenker mest på 2-3t kjøreturen, er det snakk om 1 dag jobb blir det 6t kjøring)?

3. Får eg noke ekstra for å tilbringe heile dagen min borte frå heimen? Tilleg av et slag?

Det eg tenker på her er kva har eg krav på? Fram til no er det kun kjøregodtgjørelse eg sjølv har funne ut eg har krav på, kr 3,50 pr km. Og dekka utgifter av bompengar.

Det virkar som en dårleg deal i mine auge, då det er langt og kjøre, slitasje på bil samt at forsikring må aukast med tanke på km stand (muleg her er meir eg ikkje har tenkt på...)

Burde kanskje kreve en firmabil eller ekstra betaling?

På forhånd takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er litt avhengig av kva slags jobb du har og kva slags avtalar som ligger i grunn.

I utganspunktet så har du ikkje rett på noke som helst. Blir det for dyrt å pendle så må du enten flytte nærmare eller å finne ein anna jobb.

No veit eg ikkje kva du jobbar med men det ser ut som at arbeidsgiver har gitt deg ganskje mykje allereide (hotell og mat servering).

Kjøyregodtgjerelsa er ein standard satts som du får når du bruker privatbilen i jobbsamanheng. Pendling til å frå jobb er ikkje regna som jobbsamanheng.

Lenke til kommentar
Dette er litt avhengig av kva slags jobb du har og kva slags avtalar som ligger i grunn.

I utganspunktet så har du ikkje rett på noke som helst. Blir det for dyrt å pendle så må du enten flytte nærmare eller å finne ein anna jobb.

No veit eg ikkje kva du jobbar med men det ser ut som at arbeidsgiver har gitt deg ganskje mykje allereide (hotell og mat servering).

Kjøyregodtgjerelsa er ein standard satts som du får når du bruker privatbilen i jobbsamanheng. Pendling til å frå jobb er ikkje regna som jobbsamanheng.

Ok, so det eg må gjere er å ta en dialog med arbeidgjevar der eg kan prøve å få ekstra.

Alternativet deira no er jo langt meir kostbart enn å bruke meg, so sjangsen for og få til noke burde vere der. Snakk om omdisponering av mannskap, flyreise, taxi og kost/losji.

Men at han har gitt meg mykje allereide tykje ikkje eg, kost/losji skulle berre mangle dei dekkar når dei sender meg avgårde.

Kan alltids ansette en som bur nærmare og ikkje syt å klagar, men håpar dei er villige til å diskutere i alle fall før noke slekt skal skje. Men kanskje til begge sitt beste om eg finn meg en ny arbeidsplass som ikkje medfører so mykje pendling.

Takkar for oppklarande svar :)

Lenke til kommentar

Om du blir sent dit av sjefen din så er det noke litt anna en om du sjølv har tatt deg ein jobb som er langt unda der du bur.

Dette er der forskjellen på kva slags type jobb du har kjem inn. Er du f.eks mannskap på ein båt så skal du ha betalt reisa til der båten er med mindre du har avtale om å møte opp på ein bestemt plass når du tok jobbe.

Om du f.eks bur I Oslo men har tatt deg ein jobb i Kristiansand utan å flytte dit så må du betale for pendlinga di sjølv. At du ikkje velger å bu der du jobber er ikkje arbeidsgiver sitt problem. Men om du jobber på eit kontor nært der du bur men sjefen din vil ha deg til å jobbe ein plass som er lengre borte fra heimen din så er det rimelig at du skal få dekt desse kostnadane.

Lenke til kommentar

Gjør du en nyttig jobb og de vil ha deg, så er det vel lettere å få noe igjen.

Jeg bor 70km fra jobben, og det tar meg 1t20m å kjøre til jobben (mye kø og 60soner).

Jeg har 2 timer "overtid"* hver dag betalt (må dekke 20m hver vei av "egen lomme") pluss kilometer. Utgjør noen tusen i måneden

* "Overtid" som i at jeg får vanlig lønn (ikke tillegg) for å kjøre til og fra jobb.

Lenke til kommentar
Om du blir sent dit av sjefen din så er det noke litt anna en om du sjølv har tatt deg ein jobb som er langt unda der du bur.

Dette er der forskjellen på kva slags type jobb du har kjem inn. Er du f.eks mannskap på ein båt så skal du ha betalt reisa til der båten er med mindre du har avtale om å møte opp på ein bestemt plass når du tok jobbe.

Om du f.eks bur I Oslo men har tatt deg ein jobb i Kristiansand utan å flytte dit så må du betale for pendlinga di sjølv. At du ikkje velger å bu der du jobber er ikkje arbeidsgiver sitt problem. Men om du jobber på eit kontor nært der du bur men sjefen din vil ha deg til å jobbe ein plass som er lengre borte fra heimen din så er det rimelig at du skal få dekt desse kostnadane.

Eg jobba for desse i Bergen før (er ikkje offshore), men grunna litt studier etc søkte eg 1 års permisjon, som igrunn vart innvilga. Men seinare ville dei då bruke meg som back-up i nærheten av der eg skal studere og eg vart istaden "vikar" som dei kunne ringe ved behov og når eg hadde tid, men ville fortsatt kunne komme tilbake til min gamle etter 1år. Dette sa eg var greit uten og tenke meir over saken eller og få avklart om eg får betalt for reisinga mi (noke meir en kjøregodtgjersla).

No når eg har sjekka opp meir og kjent på lommeboka so var ikkje dette noke særlig, og eg har pusha litt på "sjefane" og tillitsvalgte, men har ikkje blitt stort klokare på det. "Sjefane" seie nei, har ikkje krav på noke meir. Tillitsvalgte er vel på ferie, for har ikkje komt tilbake til meg som lova.

Men slek eg ser det no, so har eg ikkje rett på noke ekstra då eg godtok tilbudet uten og blunke der og då.

Det skal seiast det her er ikkje en jobb eg har søkt på og valgt bustad langt vekke for so og pendle. Men arbeidsgjevar har heller ikkje sagt at eg MÅ reise hit, var vel heller et spørsmål om det var av interesse for det som eg takka ja til. No i ettertid er ikkje interessa so stor lenger, ikkje utan at dei gir meg litt meir for det her.

Takkar nok en gong for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Gjør du en nyttig jobb og de vil ha deg, så er det vel lettere å få noe igjen.

Jeg bor 70km fra jobben, og det tar meg 1t20m å kjøre til jobben (mye kø og 60soner).

Jeg har 2 timer "overtid"* hver dag betalt (må dekke 20m hver vei av "egen lomme") pluss kilometer. Utgjør noen tusen i måneden

* "Overtid" som i at jeg får vanlig lønn (ikke tillegg) for å kjøre til og fra jobb.

Det er en nyttig jobb og eg har den beste kompetansen for den då eg har jobba innan for dette i 3 år no, også vant til ein meir hektisk arbeidsdag enn det som er tilfelle på den staden eg no er.

Eg er nok ikkje uerstattelig, men det vil ta dei 4-6 veker og lære opp noken nye som kan steppe inn og ha samme kompetansen.

Det høyrtes rimelig ut det du får, sitte i alle fall ikkje igjen med følelsen av at vinninga går opp i spinninga! Eg kunne nok kutta reise tida mi ned til 2 timar dersom vegforholda var på plass, men det er desverre ikkje tilfelle :-( Sleppe køane i det minste :)

Lenke til kommentar

Lure på en ting til :)

Dersom arbeidsgivar sender meg rundt om i Noreg på arbeid, so skal dei dekke alt av utgifter og samtidig betale meg for reisinga?

Har leita litt sjølv i arbeidsmiljølova no og prøvd å finne ut kvar slekt står, men finn ikkje svar på akkurat det.

Stemmer dette? Evt kvar står det?

Takkar for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...