Gå til innhold

Nytt design!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, er fullt mulig å redigere teksten på menyen  :-? Skal vel ikke være sånn?

Angående menyen så krever den veldig mye mere arbeid for at ikke teksten skal være i veien, men som alle andre bøger på siden ,så vil denne også bli fixa! :yes:

Lenke til kommentar

[*]Komprimer bilder og lag en ling til en større versjon av de. Komprimer de i Photoshop el.l., ikke bruk width/height attributtene, størrelsen blir ikke mindre

[*]Hvordan du har fått det slik at man kan viske teksten i menyen forstår ikke jeg. Du har eksportert til .swf sant?

[*]Personlig: Frames liker jeg ikke. Hvis du kan, unngå dette.

[*]Det var vel stor banner/meny til venstre.

Lenke til kommentar

[*]Komprimer bilder og lag en ling til en større versjon av de. Komprimer de i Photoshop el.l., ikke bruk width/height attributtene, størrelsen blir ikke mindre

[*]Hvordan du har fått det slik at man kan viske teksten i menyen forstår ikke jeg. Du har eksportert til .swf sant?

[*]Personlig: Frames liker jeg ikke. Hvis du kan, unngå dette.

[*]Det var vel stor banner/meny til venstre.

Bildene skal jeg fixe.

menyen my jeg lage helt på nytt hvis den skal bli orntli.

litt dtor banner??? Det er reklamer!!!

uten frames må jeg sitte å slite masse for hver eneste side jeg lager,

eller skaffe meg et nytt prog som jeg absolut ikke kan noe om!

Siden du synes sida mi er så dårlig kan du jo ta å vise meg din side,

for å sammenlikne! :evil:

Lenke til kommentar

Siden du synes sida mi er så dårlig kan du jo ta å vise meg din side,

for å sammenlikne! :evil:

Ehhh... unnskyld, men spurte ikke du nettopp om "hva vi synes"? Da er det vel greit å få litt kritikk tilbake istedet for å bli sur? De punktene Nostradamus nevnte er jeg HELT enig i.

Lenke til kommentar

Kanskje du kunne fått menyen og logo-tingen til å henge sammen? Jeg tror det kunne blitt tøft. Kanskje også litt antialiasering i skrifta i logoen.

Likte menyen, men det var en seriøs bug det med at man kan redigere skrifta. Det går liksom ikke an å trykke på skrifta.. Regner med du allerede hadde tenkt å fikse det..

Lenke til kommentar

likte ik helt det c++ programmet ditt... syns ik du kan legge ut sånne ting... jeg skjønner jo at du "omtrent" har skrevet koden rett ut av c++ for dummies... hehe... og programmet er ikke helt ferdig... siden pga dårlig programmering slutter programmet før du ser fahrenheit resultatet...

hehe... d var vel ik tilbakemelding på programmet du ville ha men jeg bare måtte si d...

Lenke til kommentar

uten frames må jeg sitte å slite masse for hver eneste side jeg lager,

eller skaffe meg et nytt prog som jeg absolut ikke kan noe om!

Det trenger du ikke...

Du kan bruke php og include.

koden er noe ala dette:

<?php

include("densidenduvilha.html");

?>

Men hvis du vil ha flere sider includert på den samme plasset, etter hvilken link du trykker på, kan du bruke denne:

<?PHP 

if($side == "her_skriver_du_hva_siden_heter") { 

include("her_skriver_du_plassen_som_siden_ligger.html"); 

} 

else if($side == "") { 

include("hjem.php"); //Denne viser browseren til index.php hvis ingenting er satt 

} 

//og sånn kan du fortsette...

if($side == "nummer_en") { 

include("side1.html"); 

}

if($side == "nummer_to") { 

include("side2.html"); 

}  

?> 

Da kan du sette linkene slik:

<a href="index.php?side=nummer_en">Siden nummer 1</a>

<a href="index.php?side=nummer_to">Siden nummer 2</a>

Og alt blir mye mer lettvint.. :wink:

Lenke til kommentar

Det har vært mye tullball angående menyen her...jeg skal prøve å få noe av spørsmålene oppklart.

NEI, du trenger ikke å lage en ny meny. Det du har gjort er at du har gjort om teksten til en sånn "input" type tekst, dvs. sånne man har i vanlige tekstfelter (som i HTML). Det eneste du må gjøre er å fikse på det. Gjør det om til Static så skal det funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...