Kiro Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det vet jeg desverre ikke. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vet ikke hvordan jeg legger ut et kart, men har adressen hennes: Barneshaugen 21. Legg til med Vindenes kai! Hoy, det er jo ikke langt. Om dere havner der en annen gang også, så kan jeg jo nesten jogge bort. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Aaah. Hjemme. Treffet var kjekt! Lenke til kommentar
Caree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Ja det var kjempe kjekt:) kjenner endå alkoholen i kroppen.. Ingen som sa hade til meg i natt eller i dag:/ Endret 23. august 2009 av Caree Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ja det var kjempe kjekt:) kjenner endå alkoholen i kroppen.. Ingen som sa hade til meg i natt eller i dag:/ Jeg sa hade, men du satt jo bare der. Når sovna/gikk folka? Mvh, Carl Riot/Da Kurlzz. Jeg gadd ikke logge Sondre av. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sloknet sikkert i seks tiden..resten stakk i 11 tiden:P dere skulle jo blitt her.. var jo det jeg sa!! Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vel, er hos Sondre enda. Dere får komme bort. x) Nei, men jeg skal snart bort til Ågotnes og ta buss til byn der... noen som vil sjå kino i kveld? My treat mtp billettene i hvert fall. Carl/Kurlzz. Ok på tide å logge av og lese PMs. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det å GÅ til Ågotnes er en gøy affære... sikkert... Lenke til kommentar
Caree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvor mange billetter har du da? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kino hørtes fristende ut. Men nå har jeg alt trasket meg opp fjellet idag. Vet ikke om jeg gidder å traske ned og opp en gang til. *Ja jeg er lat* Men det var hyggelig med treff/fest. Og Nintendo DS-en din var utrolig sexy og hawt Sondre. Makan til heit DS. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 har bare èn billett til overs for denne gang. sms @ 98818832 Lenke til kommentar
Caree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvilken film er det snakk om? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Aner ikke. Spiller ingen rolle for meg (har lyst å se nye HP da... ). Mobilen døde akkurat 10 sekunder etter jeg skrev det siste over her... er nettopp kommet hjem. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Den filmen såg jeg med Marthe for en stund siden.. Døds bra film! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 En av de bedre Harry Potter-filmene ja. Men selvfølgelig er det alltid en eller annen idiot som må forringe kinoopplevelsen. Spoiler: I det man ser Dumbledor falle ned fra klokketårnet ringer mobilen til en idiot som ikke har slått den av. Men det er ikke det verste. Åneida. Det verste er at denne idioten har Fairytale som ringetone. Ikke bare er sangen så utrolig utspilt, den er så feil i et slikt øyeblikk. Scenen mistet jo halve effekten når den ringetonen begynte. :\ Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvor bor du da? Bor på Møvik, da, men har litt kondis ^^, Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Haha jogge fra Møvik? xD Jaja, du har en bedre kondis enn de fleste av oss da hvertfall, og når du annkommer må du nok låne dusjen Vet, DS'n er utrolig heit :3 Var absolutt hyggelig Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, på tide jeg kaster ut fattern en dato i framtiden slik at vi kan ha treff hos meg. Er det solskinn, så har vi en liten uteplass å henge på også. *på tide å rydde rommet for å "godsnakke" med eieren* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå