jop91 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Da har jeg endret førstepost! Har jeg skrevet deg opp, og du ikke kommer, si fra! Har jeg ikke skrevet deg opp, og du kommer, si fra! Heihei, takk for at du tok meg med i vurderingen, men blir desverre sittende fast i arbeid denne helgen. Men om dere tilfeldigvis handler på Coop Obs. mens dere er der, så selger jeg alkoholet til dere ^^, Får vi rabatt også? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tja, jeg kan jo la vær å slå inn poser og "glemme" en og annen vare her og der, men ellers er det ikke store tingen jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Haha. :lol Vel, Sondre og jeg blir vel å dra direkte fra ham til deg, Marthe. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvordan blir det med mat og slikt? Bør jeg planlegge å spise middag før jeg drar, eller kjøper man med noe mat når vi drar fra sentrum? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg tar i hvert fall med en pakke meeeeed... popcorn xD skal trene før jeg kommer opp :3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Når det kommer til mat kunne vi kjøpt med oss noen pizza eller noe. Men hvis det frister så har jeg mye kylling i frysen?... Vel, Sondre og jeg blir vel å dra direkte fra ham til deg, Marthe. Okey, vet dere hvor huset ligger? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg må dessverre melde avbud :/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Når det kommer til mat kunne vi kjøpt med oss noen pizza eller noe. Men hvis det frister så har jeg mye kylling i frysen?... Vel, Sondre og jeg blir vel å dra direkte fra ham til deg, Marthe. Okey, vet dere hvor huset ligger? Tror jeg evt. tar med matpakke eller spiser godt på forhånd, er svært kresen og "avansert kjøtt" - som kylling - er noe av det jeg definitivt ikke spiser Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Pizza går vel ann da? Isåfall kan vi jo bare stikke innom butikken før vi drar utover dit. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Definitivt ikke spiser? Du er pussy, mayne. :!: Nei, på tide med trenings. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg kan desverre ikke bli med denne gangen heller. 18-årsdag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Pizza går vel ann da? Isåfall kan vi jo bare stikke innom butikken før vi drar utover dit.Ja, så lenge det er uten sopp, eller noe som brenner halsen min @Da Kurlzz: Proud of it Jeg har smakt litt forskjellig før. Jeg bare liker det ikke. Er ikke vegeterianer, men skal liksom være enkle kjøtting, hehe. Endret 22. august 2009 av TSP Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har noe enkelt kjøtt, men det får blir forbeholdt andre. :lol Lenke til kommentar
Caree Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har en veninne som har veldig lyst til og vere med i kveld. Hun sier at hun skal melde seg inn i forumet og bli aktiv her..hehe:) Hun er 17 år og veldig grei. hun blir nok mest sannsynlig med. det går greit sant? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ser ikke noe problem med det nei. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Alle er hjertelig velkomne til å ta med seg venninner ^^ ... Ja, og kompiser da, skal jo ikke diskriminere.. hmfr.. Jeg stikker til sentrum nå! Snakkes! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 er i byn. ksn noen ringe? Lenke til kommentar
Caree Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Vet ikke hvordan jeg legger ut et kart, men har adressen hennes: Barneshaugen 21. Legg til med Vindenes kai! Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det er jo drit langt vekke Hvor lang tid tar det derfra til hjellestad marina med båt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå