Snorre Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Høres jo ut som et greit tidspunkt det egentlig. Har hvertfall ingen invendinger mot det tidspunktet jeg. Jeg tror også jeg benytter meg av tilbudet om sengeplass om det lar seg gjøre. Kunne ikke se at det gikk noen nattbusser fra Sotra, dessuten er det jo et stykke hjem fra Sotra. ^^ Endret 19. august 2009 av Snorre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg er avholdsmann (hvert fall inntil videre ) noe poeng for meg å komme? Dessuten er jeg noe spent på hvordan jeg kan komme meg fra Sotra og tilbake til Gyldenpris sent på kvelden..? Taxi blir liksom i dyreste laget. Endret 19. august 2009 av TSP Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Om du er avholds gjør ingenting, så lenge du ikke har noe imot at andre folk rundt deg tar seg en dram eller to. Og så lenge Ehtram har nok sengeplasser tror jeg det er lettest for de fleste å bare sove over hos hun, og dra hjem med buss på søndag. Vi kan jo møtes i sentrum klokken fem? Handle litt og ta bussen mot sotra klokken seks? Jeg synes det hørtes meget fornuftig ut ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kommer til Bergen snart, dog sikkert utenom forumtreff og slikt. Men jeg skal levere noen klær :b Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Du kommer til Bergen kun for å levere klær? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Og for å treffe han jeg har hengt mest med i oppveksten som nettopp flyttet til Bergen :b Han lurte på om jeg gadd å stikke innom ham hos foreldrene og ta med klær jeg visste han brukte :b Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvem er så påmeldt? Fyr opp tidspunkt og adresse da! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Da har jeg endret førstepost! Har jeg skrevet deg opp, og du ikke kommer, si fra! Har jeg ikke skrevet deg opp, og du kommer, si fra! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Oppdaget nå nettopp at det ikke går noen seks buss, men det går derimot en 17:38, og 18:38. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Planen min er vel for så vidt å komme WhiteKnight, men helt sikker er jeg ikke før i morgen. Hvordan er eventuelt sengemuligheter? Synes det var ganske mange påmeldte, du kan umulig ha plass til alle de Ehtram? Må vi evt. ha med eget sengetøy eller tepper? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det går vel nattbusser tilbake til sentum? Isåfall er jeg med. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg regner forresten med at alle her sier hvitost? For det kommer vel ingen gulostinger?! @Ståle; Virket ikke som folk var helt sikre på det, men Ehtram vet vel bedre. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har 8 senger, noen par madrasser, samt noen sofaer. Så etter mine beregninger er ikke sengeplasser noe problem. Det går ikke noen nattbusser som jeg vet om desverre. Endret 21. august 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Det kommer litt an på hvor vi skal av http://www.tide.no/uploads/documents/ruter...tra_444-479.pdf 18:08 og 18:38 går der.. Hvilken buss er det egentlig vi skal ta? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Tenkte vi kunne ta sotra nord, eller øygardsbussen. Ser forresten at 18:38 ikke går helt frem, så det må bli 17:38. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 okidoki! Skal oppdatere førsteposten Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Rekker det med 38 minutter på å møtes (noen er alltid litt sene), introdusere oss for eventuelt nye personer, kjøpe mat og komme oss til bussen? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg må melde avbud.. igjen! Svineinfluensaen har tatt meg Stygge ord i spoiler vær advart: Faen satan piss meg i øget og tre meg ned på en lyktestolpe! Jeg hadde JEVLIG lyst! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Da har jeg endret førstepost! Har jeg skrevet deg opp, og du ikke kommer, si fra! Har jeg ikke skrevet deg opp, og du kommer, si fra! Heihei, takk for at du tok meg med i vurderingen, men blir desverre sittende fast i arbeid denne helgen. Men om dere tilfeldigvis handler på Coop Obs. mens dere er der, så selger jeg alkoholet til dere ^^, Lenke til kommentar
Caree Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kommer, men blir på direkten. Dukker vel opp i syv tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå