Sitronsaft Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har treffet vært enda? Fikk nettopp beskjed om det fra herr kurlz. Var jo snakk om månedskiftet juli/august i begynnelsen av tråden, så om det ikke har vært enda har dere virkelig vært lite effektive ^^ Lenke til kommentar
Caree Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det er snakk om å ha det hos Ehtram på lørdag. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har du, Marthe? Hadde jo vært supert. Hvilket hus (du har jo så mange )? Jeg stemmer lett for lørdagen da, ja. Drar Sitron med meg i fuglekassa om jeg så må det, haha. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Har jobb 7-15 men det gjør vel ikke så mye, regner med de fleste av dere latsabber sover på den tiden Fuglekassa.... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det på sotra, men har har plenty av sengeplasser. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Fuglekassa.... Det på sotra, men har har plenty av sengeplasser. Går så bra så. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Sotra Jeg vet jeg burde vite hvilken retning det er, men det mentale kartet er meget hullete.. Endret 17. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Bort, litt til venstre. Opp første høyre så rett fram, opp ned sidelengs 180grader. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 DER, ja! herre gud så dum jeg var.. At jeg ikke kunne se det Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Det på sotra, men har har plenty av sengeplasser. Sotra? Det er jo mitt "nabolag", det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fuglekassa.... Det på sotra, men har har plenty av sengeplasser. Går så bra så. Jeg må sitte på meg deg om det er på sotra, om det er greit. Du kjører right? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nei, det gjør jeg nok ikke. Altså, buss, hallo? x) Du har da ungdomskort. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det går da buss ut til Sotra på dagtid. Så er jo bare å hoppe på en slik. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Tviler på jeg kan komme denne helgen :/ Jeg har et par tusen i minus på konto nå, og jeg får ikke lønning før onsdag neste uke. Beklager folkens, dere får ha det koselig uten meg! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har ei heller penger, men drikke kan jeg skaffe. Du faar da vel litt drikke hos oss andre siden du liker aa dele selv? Ikke dropp oss pga pengemangel, gutt. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En "smule" offtopic, men siden Snorre ikke er mod lenger () - er det noen som selger eller kjenner noen som selger Coldplay-billetter til i kveld? Trenger 2 stk. Ontopic: Har flyttet, og skal kanskje ha innflytningsfest i helgen. Hvis ikke er det klart at jeg er med på Sotra-fyll! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Ja, jeg har litt drikke liggende her hjemme. Så biter i meg og kjøper litt blandevann og tar turen! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Feeeeett... xD tidspunkt da, Marthe? Jeg blir vel å komme rett fra trening sikkert, så om jeg ser litt rufsete ut så... x) Skal Caree være med? :o grrl or fgg? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tidspunkt, og møtested kan egentlig dere avgjøre. Men selv tenkte jeg i rundt femtiden, slik at vi kan eventuelt ta seksbussen utover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå