Tokra Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei. Nå har det gått ett år siden jeg fikk min iPhone. Derfor har jeg nå valgt å avbestille mitt dyre netcom abonnement og låse opp min iPhone. Jeg har funnet ut at den nye iPhone ikke er verdt 6-7000 kroner til, så jeg blir med min gamle iPhone. Derfor ser jeg etter nytt abonnement, å håper at noen på dette forum kan bidra med anbefalinger. Jeg ringer ganske lite så det er tilnærmet uvesentlig. Jeg sender et par sms jevnlig, men ikke så mye at det utgjør meget stor grad av mitt forbruk. Derimot bruker jeg en del internett(3G), normalt mellom 100-300 mb per måned. Er det noen som har gode anbefalinger på abonnement med lave priser på surfing? Takker på forhånd for eventuelle svar;) Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hva med SurfPrat M da? 189kr mnd, da får du 500mb inkludert datatrafikk. 100sms og en ringepris på 0.49 uansett hvem du ringer. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Itouch fra chess! Billig :!: Sjekk på forsida til amobil for mer info. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den var ikke dum, men mnd prisen er jo høyere en 189 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå