Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pokerklient fungerer ikke, absurd problem

Anbefalte innlegg

Har spilt på en pokerklient ved navn NoIQ poker en stund (den ligger under b2b/Entraction nettverket om det sier noen noe) og alt har fungert fint. Så en dag satt jeg og fjernet noen programmer som settes i gang ved oppstart av maskinen. Syns nemlig det er så irriterende med alle de idiotiske programmene som helt nytteløst står og runner i bakgrunnen på pcn.

Etter jeg hadde gjort det fungerte alt som før på pcn, med 1 lite unntak, NoIq poker. Når jeg åpner klienten får jeg se bordene osv, og jeg kan til og med gå inn på et pokerbord og se på. Men trykker jeg på noen menyknapper som Login -> bom tolker programmet det som at jeg trykket på LUKK oppi høyre hjørne, og programmet lukkes. Jeg har sendt mail til support som foreslo at jeg skulle reinstallere programmet og reinstallere java, noe jeg hadde gjort før jeg spurte dem om hjelp. De ba meg deretter om masse info om pcn som jeg har sendt dem.. men ikke hørt fra dem på 1,5 månede, til tross for at jeg har sendt nye mails og mast. Så poster her i håp om at noen ser denne posten og har sett noe liknende.

hvis dere lurer på noe mer bare spør..

Endret av airscape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...