melvh Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei Trenger en ny gamingmus. Min Razer Copperhead har tatt kvelden. Jeg likte Razer veldig godt men følte at på slutten så begynte min datamus å "hoppe" rundt samt at den hang litt etter slik hakkete. Plutselig kunne den også fly helt opp i hjørne på dataskjermen selv om jeg flyttet den nedover. Tror dette hadde noe med at den begynte å bli sliten. Det jeg ser etter nå er en ny mus som skal være veldig veldig presis og helst ingen spesielle barnesykdommer eller problemer. Spiller mye og driver med photoshop til skole så som sagt må den være dønn presis. Har en icemat musematte som virker veldig bra Er helt åpen for nye merker selv om jeg likte Razer veldig godt. Håper på hjelp ! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei Trenger en ny gamingmus. Min Razer Copperhead har tatt kvelden. Jeg likte Razer veldig godt men følte at på slutten så begynte min datamus å "hoppe" rundt samt at den hang litt etter slik hakkete. Plutselig kunne den også fly helt opp i hjørne på dataskjermen selv om jeg flyttet den nedover. Tror dette hadde noe med at den begynte å bli sliten. Det jeg ser etter nå er en ny mus som skal være veldig veldig presis og helst ingen spesielle barnesykdommer eller problemer. Spiller mye og driver med photoshop til skole så som sagt må den være dønn presis. Har en icemat musematte som virker veldig bra Er helt åpen for nye merker selv om jeg likte Razer veldig godt. Håper på hjelp ! Hei, Skulle ønske jeg kunne anbefale razer mamba siden du sier pris er ubetydelig. Er en del problemer med sensoren de ikke har klart å luke ut enda, og venter på 1.08 firmwaret (som skulle bli sluppet om 1-2 uker den 6. juli) Flott trådløs mus som fungerer til gaming og har ikke prediction, men sensoren har en del bugs. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Hmm okey Hva med microsoft intellimouse explorer 3.0 eller logitech mx518? Kan noen av disse anbefalles? Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) denne fra Clas Ohlson synes jeg er j**** god!! ellers så har jeg hørt at Denne fra Komplett er veldi god og. Endret 29. juli 2009 av Umuligt Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har selv XL-750BK som du sier er jævlig bra. Det er helt rett! Vi kan scripte inn hva enn vi vil, vil virkelig anbefale det. Det er ikke dyrt engang. 250 kr tror jeg at jeg betalte på Clas Ohlson. Ganske bra stilling på DPIene. Jeg finner det helt passelig med X=800 og Y=800 i DPI. Lenke til kommentar
melvh Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Så lovende ut og siden dere anbefaller også Men kan jeg bare få noen erfaringer fra microsoft musen jeg spurte om og den logitech? Jeg vil ha en VELDIG presis mus som ikke hopper, hakker på skjermen eller ligendne Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 jeg er ganske fornøyd med roccat kone musa musa. Masse innstillinger og enkelt å bytte mellom profiler. Noen har opplevd at hjulet blir ødelagt, men dette skjer visstnok når man trykker hjulet inn/ned. Jeg har hatt min nå i 4 måneder og den funker fortsatt fint, men jeg trykker heller ikke hjuelt inn/ned, har ikke behov for det. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 MX518 the ultimate mouse for gaming and happiness Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Med tanke på at jeg driver med photoshop selv, er denne musa et billigt og bra alternativ. Jeg bare stiller på DPI til jeg får det HELT perfekt. Som sagt, den er god. Men, du får ta den du føler for. Poster link på nytt: XL-750BK (X7) Lenke til kommentar
melvh Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg fikk min nye pc nå og kjørte forbi datakjeden. Impuls kjøp på microsoft intellimouse explorer 3.0. Håper den er bra hvis ikke får jeg bytte ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå