Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Hei, fikk nettopp pcen tilbake fra reprasjon og de hadde byttet noen deler.. Etter litt installering osv av msn o.l så jeg noe jeg ikke kunne skjønne.. Systemets ytelse stod på 1. (Se bildet) og jeg fant ut at dette var pågrunn av at Grafikkdriverne ikke var installert! Endret 28. juli 2009 av KenMH Lenke til kommentar
netted Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei, fikk nettopp pcen tilbake fra reprasjon og de hadde byttet noen deler..Etter litt installering osv av msn o.l så jeg noe jeg ikke kunne skjønne.. Systemets ytelse stod på 1. (Se bildet) og dette har vært på ca. 4,5 før.. Hva har de gjort med pcen min? Vil den ikke klare spill som CS og BF mere? Sjekk at drivere til grafikkortet er installert Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Hvordan gjør jeg det? EDIT: Altså installerer driverne? Endret 28. juli 2009 av KenMH Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Grafikkdriverene er garantert ikke installert nei. Hvilket skjermkort har du? (intel, Nvidia eller ATI er vanligst) Sjekk dette ved f.eks å høyreklikke på skrivebordet og så på nederste alternativ, personlize (eller hva det heter i Vista). Så burde du finne det ut. Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg kom ikke langt med den der, men jeg er ganske sikker på at jeg har Nvidia.. Hvordan installerer jeg disse driverne da? Endret 28. juli 2009 av KenMH Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du kan bruke en kjekk liten sak som heter Google, der skriver du 'nvidia driver' i søkefeltet. Da får du opp denne: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Så er det bare å navigere seg fram til rett type kort og laste ned drivere. PS: Hva har dette i Elektronikk kategorien å gjøre? Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Takker for svar, Hårek, og jeg visste ikke hvor jeg ellers skulle poste.. Men det står at JEG har Nvidia GeForce 8600M GT... Og den har de ikkepå Nvidia siden..? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det står da "GeForce 8M series", ville prøvd det. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Takker for svar, Hårek, og jeg visste ikke hvor jeg ellers skulle poste..Men det står at JEG har Nvidia GeForce 8600M GT... Og den har de ikkepå Nvidia siden..? Når du kjøpte pc'n fikk du vel med manualer, CD med drivers & utilities, etc.? Der finner du i så fall nødvendig driver(e) Er disse derimot eldgamle kan det vel være lurt å laste ned fra nett, som andre her sier. Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Har løst problemet.. Ingen vits å svare.. Jeg ringte til slutt Acer og ga en masse nr osv så fikk jeg ordnet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå