Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei, nettopp fått ny hardisk osv til pcen og når jeg prøver å åpne spill så begynner de f.eks å loade, men så skjer det ingenting! F.eks når man starter BF2 så kommer det lille vinduet opp først, og etter det forsvinner skjer det ingenting.. Prøver også å spille spill som er Installert på Eksterndisken, men det går heller ikke.. NEED SERIOUS HELP! Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hardisk Osv ? Ka anna som e nytt? Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Hardisk Osv ? Ka anna som e nytt? Vet desverre ikke, de byttet 2-3 ting først, så leverte jeg den igjen på Torsdag da de byttet Hardisk.. Men pcen er ikke den samme Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Er det harddisken med operativsystemet som er byttet? Hvis det er tilfellet, har du reinstallert spillene etterpå? Lenke til kommentar
Kenzz Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Er det harddisken med operativsystemet som er byttet? Hvis det er tilfellet, har du reinstallert spillene etterpå? Hadde ingen spill på maskina så jeg måtte jo installere dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå