Gaarulf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jessda, sommeren er her og jeg har sett igjennom mye av det materialet jeg allerede har. Har ikke noe problemer om serien har drama elementer, men la det i alle fall være en goood posjon humor som overveier det. Har sett: Big Bang Theory Malcom in the middle The IT Crowd It's Always sunny in philadelphia My Name is Earl Det meste av Simpsons, Futurama, Family Guy og American Dad Ut i vår hage 1 og 2 Det meste av TV2 ettermiddagsseriene (70's Show, Scrubs etc) Whose line is it anyways. Blackadder Monty Python (Flying circus og de fleste filmene) Uansett, skaffer meg Arrested Development nå, da jeg har hørt det skal være bedre enn It's Always Sunny in Philadelphia, noe som må være en overdrivelse da Charlie er en konge karakter! Stusset litt på How I met your mother og Two and a half men, (sistnevnte har jeg sett litt på tv). Sååeh, noen ting som ligner / er bedre? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Eastbound And Down, kanskje noe av det dårligste HBO har produsert men ligger alikevel milevis foran i kvalitet enn en håndneve av de du nevner. Rescue Me, en utrolig bra dramaserie men den er også 50% komedie og. Kanskje fordi serien er så dyster så har den en del komik i seg. Et must for gutter med baller... Entourage, en storfavoritt. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Om 'How I met your mother': It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Vet ikke om dette er i stilen din eller ikke, men Trailer Park Boys er en av favorittene her. Sær stil og veldig dopfiksert, men Bubbles er alene verdt en titt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Om 'How I met your mother': It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY! Støttes, HIMYM er en morsom serie. Om det er din type humor da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
The Aprilist Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 The Inbetweeners. E4 har lagt ut noen klipp på YouTube hvis du vil sjekke den ut. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 The Inbetweeners kan anbefales, så absolutt. Begynte og se på første sesongen nå nettopp og jeg lo nesten sammenhengende. ^^ Lenke til kommentar
Bango Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kenny Vs Spenny. Ingen over ingen under. Unntatt arrested development og curb your enthusiasm, de er likestilt. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg anbefaler Seinfeld, genial serie. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Arrested Development! The Office og HIMYM er også gode forslag. Endret 30. juli 2009 av Stones_ Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Seinfeld South park The office UK The office US Borettslaget Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 HIMYM!! Barney er elsk Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Cheers er en god humorserie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå