Gå til innhold

Gode sniper spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg leter etter et fint sniper spill, jeg tenker ikke på krigs spill sånn som CoD4, et spill der man er sniper konstant.

Noen spill jeg vet om er:

Sniper Elite.

Marine Sharpshooter 1,2,3,4

Takk på forhånd.

Sniper Elite er jo helt elendog da så gammelt. Nei desverre vet ikke om noen andre spill hvor man er sniper konstant

Lenke til kommentar

I BF2 så kan man i hvertfall få spille sniper så mye man vil, og jeg vil vel kalle det rimelig om ikke alle spilte med samme kit. sniper vs sniper? En ting jeg savner er likevel mulighet for å dekke seg til med buskas..

Lenke til kommentar
Flere vanlige fps-er har egne servere der man driver på kun med sniper. F.eks ut2004/ut3, dod:s, cod* osv. Finn rett server og man bruker kun sniper og det er gøy.

Ja det må være drittgøy å spille online kun med snipere...

Lenke til kommentar

Ja for å få den riktige sniper feelinga er nok ARMA1 og 2 å foretrekke ovenfor COD, BF2 osv. Vis du har Bf2 kan du jo årøve Wookies sniper mod eller Project Realityvære noe, men det kommer jo helt ann på hva du liker. Sjekk youtube for å se hvordan arma wookies eller Project reality funker med sniper. Men alle disse er FPS spill og det er bare wookies sniper mod som bare er sniper.

Wookies

Se filmen hos Youtube

Project Reality

Arma2

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...