evenandreas Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei, jeg leter etter et fint sniper spill, jeg tenker ikke på krigs spill sånn som CoD4, et spill der man er sniper konstant. Noen spill jeg vet om er: Sniper Elite. Marine Sharpshooter 1,2,3,4 Takk på forhånd. Lenke til kommentar
weattube Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei, jeg leter etter et fint sniper spill, jeg tenker ikke på krigs spill sånn som CoD4, et spill der man er sniper konstant. Noen spill jeg vet om er: Sniper Elite. Marine Sharpshooter 1,2,3,4 Takk på forhånd. Sniper Elite er jo helt elendog da så gammelt. Nei desverre vet ikke om noen andre spill hvor man er sniper konstant Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 I BF2 så kan man i hvertfall få spille sniper så mye man vil, og jeg vil vel kalle det rimelig om ikke alle spilte med samme kit. sniper vs sniper? En ting jeg savner er likevel mulighet for å dekke seg til med buskas.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Flere vanlige fps-er har egne servere der man driver på kun med sniper. F.eks ut2004/ut3, dod:s, cod* osv. Finn rett server og man bruker kun sniper og det er gøy. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 CoD 5 har i alle fall flere servere med kun 'bolt action'. En del av dem tillater riktig nok ikke kikkertsikte. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Tusen takk for alle gode svar! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Flere vanlige fps-er har egne servere der man driver på kun med sniper. F.eks ut2004/ut3, dod:s, cod* osv. Finn rett server og man bruker kun sniper og det er gøy. Ja det må være drittgøy å spille online kun med snipere... Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bf2 wookie mod Søk på youtube om det =) Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Armed Assault 1/2, der kan du lage egne sniper missions Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Ja for å få den riktige sniper feelinga er nok ARMA1 og 2 å foretrekke ovenfor COD, BF2 osv. Vis du har Bf2 kan du jo årøve Wookies sniper mod eller Project Realityvære noe, men det kommer jo helt ann på hva du liker. Sjekk youtube for å se hvordan arma wookies eller Project reality funker med sniper. Men alle disse er FPS spill og det er bare wookies sniper mod som bare er sniper. Wookies Se filmen hos Youtube Project Reality Arma2 Endret 28. juli 2009 av Zimmerh Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Med riktig satt opp custom mission i Arma2 er det få/ingen spill som gir deg helt den samme krigsfølelsen, sniper da inkludert. Det er også ett av få spill som gjør det også lett å ha med en datastyrt spotter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå