Nymph Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Har tenkt å fornye bloggen min, og har i den anledning tenkt å ha en header. Men problemet er at jeg ikke er så flink til slikt selv.. Noen som kan hjelpe? Har lastet opp noen bilder. Liker veldig godt skriften Scriptina (jeg har mørkt hår, har bare ikke kuttet ut venninna mi) Kunne tenkt meg en lys header med noen fine, feminine bilder eller noe.. Gjerne med noen blomster.. Gjerne adressa mi lised.blogg.no et sted også. Har liksom aldri hatt en header før så har liksom så lite ideer. Skriver om livet mitt, kjendisnytt, viktige saker og mote. Kanskje noen vil hjelpe meg? Siden det er ferie og alt?` Endret 27. juli 2009 av Nymph Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Er det noe slik du tenker på? (Skal jobbe mer med det btw) Jobber videre. Oppdatering. Endret 28. juli 2009 av brk Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fortsetter i morgen tenker jeg. ble litt "tom". Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Takk takk! Det var faktisk akkurat slik jeg hadde tenkt meg Lenke til kommentar
brk Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Eh.. Fornøyd eller? (Håper det da det er sjelden jeg får "kikket") Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 JA, jeg skreiv jo takk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå