pfa87 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Så disse slankepillene på gymgrossisten: http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar...ng-5/index.html Det er hovedsakelig snakk om: *CLA - konjugert linolsyre som skal øke kroppens andel av fettforbrenning av det totale stoffskiftet slik at fettmassen reduseres uten å tære på muskelmassen *Pyruvat - Et glukosederivat som virker som signal for kroppen til å øke forbrenningen *T3 - Skal øke skjoldbruskkjertelens produksjon av hormonene T3 og T4, som øker kroppens forbruk av energi ved å produsere mer varme (danner varmeenergi istedenfor kjemisk energi i form av ATP) Noen som har erfaringer eller vet noe mer om hvordan disse eller andre produkter virker? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 slikt har skjelden dokumentert effekt, skkurat som vitae pro. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Skal du kjøpe fettforbrenningspiller, så kjøp ren grønn te ekstrakt. Det er det som er hovedingrediensen i alle fat burnere rundt omkring, og det har faktisk en effekt. Se denne f.eks.: grønn te Endret 5. desember 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Eventuelt disse: http://www.discount-supplements.co.uk/shopexd.asp?id=6253 1/4 av prisen til x-life sine. Fraktfritt levert, ingen ekstra kostnader så lenge man holder seg under 200 kroner på ordren. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Fraktfritt hvis du bor i England. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Fraktfritt hvis du bor i England. Ja, vet det er det som står på siden, men jeg har aldri betalt dem en krone i frakt og jeg har kjøpt varer fra dem 10-12 ganger. Den billigste fraktmåten (royal mail - boksen med piller puttes i en vanlig konvolutt og sendes som brev) koster ingen ting. DHL og slike ting koster en del mer. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dette vet jeg virker: Eat less, move more Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Dette vet jeg virker:Eat less, move more Neih, hørt slikt tull! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Støtter forslaget om grønn te. Det smaker godt, også! Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ligger kansje i ordet. Drikk en kopp grønn te, så skal du se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå