Gå til innhold

Konvertere SVHS/SCART til VGA


Anbefalte innlegg

Jeg har en stasjonær DVD-spiller med de fleste utganger, (SCART, RGB, SVHS, Composite) som jeg ønsker å koble mot en PC-skjerm. Dette er lettere sagt enn gjort... Etter mye etterforsning har jeg kommet fram til at greieste inntil jeg evt. skaffer med TV/Prosjektor er konverteringsbokser fra f.eks. Trust og Marshall Electronic.

 

(Egentlig vil jeg fra SCART eller RGB, men det er enda verre å finne...)

 

Så, jeg trenger hjelp til å finne en norsk forhandler av disse eller liknende produkter. Jeg fant noe en gang, men klarer desverre ikke å huske hvor... :cry:.

 

Jeg er villig til å bruke opptil et par tusen; blir allikevel billigere enn TV(lisens) og er kvaliteten tilfredsstillende så...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten tok legen feil når han sa "du ser som en hauk" ellers så må Komplett justere søkefunksjonen sin! Takk!!! Skal se nærmere på den!

 

Neida, jeg blanda ikke begrepene så veldig mye :), jeg har faktist alle de utgangene separat på spilleren (untatt RGB som går via SCART, huska feil der)

 

Foretrekker å ta det utenom PC bl.a. pga. støy og kvalitet. Og på sikt har jeg tenkt å koble den til helst en prosjektor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...