Saiyaman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Be a pro metoden? Jeg setter opp et spill i bap som har town park som bane så finner du den og vi tar any på posisjon når vi skal spille Endret 22. august 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Du må gå på egendefinert kamp og søke den opp Finner du den? Kan du sette opp en hvis du ikke finner den? Kommer du snart? sitter å venter Venter med å sette opp til du svarer jeg Endret 22. august 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nei, jeg kommer ikke. Sorry for sent svar. Dette skjer alltid og ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Be a pro metoden funker jo. Prøvde du å finne det spille? ok da logger jeg av ps3en så prøver vi imorgen. Jeg har prøvd og gidder ikke sitte foran ps3en uten å gjøre noe Endret 22. august 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Deter jo lett, men vi kan ta HCG nå? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har nå pratet med HCG, han trodde vistnok at han kun måtte spille en kamp iløpet av idag/imorra. Men saken er at han må spille 8 kamper iløpet av dagen. Dette kommer jo aldri til å gå. Overfør meg gjerne til gruppe 1, dette blir bare for dumt! Kanskje eventuelt en kamp mot >Fontastic< for å få vite hvem av oss som kaprer andre plassen! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Ja, jeg trekker meg. Jeg ante ikke om det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hæ? Det skjønte jeg ikke... Kun spille én kamp? Endret 22. august 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
perry1438 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Har nå pratet med HCG, han trodde vistnok at han kun måtte spille en kamp iløpet av idag/imorra. Men saken er at han må spille 8 kamper iløpet av dagen. Dette kommer jo aldri til å gå. Overfør meg gjerne til gruppe 1, dette blir bare for dumt! Kanskje eventuelt en kamp mot >Fontastic< for å få vite hvem av oss som kaprer andre plassen! Whaat? Hvis du skal spille en kamp mot Fontastic for å se hvem som kaprer andre plassen skal jeg også det!! Jeg er jo minst like god som dere to og jeg er den eneste som greide å slå Kriss, 2-0... Kan ikke 2. 3. og 4. plassen i gruppe B ta EN kamp mot hverandre hver også den som får flest poeng på kun de to kampene (en mot hver) får 2. plassen. Altså jeg spiller en kamp mot fontastic og en mot nextlivee. Og et resultat må avgjøres dvs. det kan ikke bli uavgjort! Da tar vi med ekstraomganger. Den spilleren som vinner to ganger går videre. Evt. hvis ingen vinner to så må vi finne en annen løsning...men mest sannsynlig vinner nok NOEN to kamper! EDIT: Det er jo tross alt kun to kamper og det tror jeg kan få gjort idag, HVERTFALL blir kampene ferdigspilt iløpet av imorra! Evt. kan du sette frist til mandag 23.59 Endret 23. august 2009 av perry1438 Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 eller vi kjøre at det er spillt 6kamper og done. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 i gruppa A gjode vi varianten, done på 4 kamper. sindre kunne jo ha hatt muligheten til å komme på andre. men er steen jadd som bestemmer, men jeg mener at dere er ferdige. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Siden HCG ikke har spilt noen kamper (så vidt jeg har forstått) og dere andre er ferdig er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Ser det har skjedd en hel del her siden jeg sist var hjemme Slik jeg har forstått det så har ingen av dere 4 andre spilt en eneste kamp mot HCG. Ettersom HCG har trukket seg strykes uansett eventuelle kamper mot ham (står i reglene i førsteposten). Dere andre har alle spilt 2 kamper mot hverandre. Det vil si at hvem som går videre er avgjort på en helt fair måte. Det at noen sier at de er like gode som dem som går videre er lite relevant ettersom alle har møtt hverandre, og reglene sier at de to som tar mest poeng går videre. Det vil si at Semi-finalene er klare: TeeJaySunde - Fontastic Kriss - Steen Jadd Ettersom de fore gjennverende spillerne er ganske aktive her inne i tråden setter jeg kort frist til tirsdag 23:59. Jeg har tenkt å se Chelsea om en time Kriss, men kan spille så og si hele kvelden ellers. Kontakter deg en gang utpå kvelden når jeg ser du er pålogget her på forumet Endret 23. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 TeeJeySunde, kan du spille etter chelsea kampen? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Kjedlig, hadde vunnet alt med Porto.. Dere kan takke BAP! CYA! Endret 23. august 2009 av w3eser Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) TeeJeySunde, kan du spille etter chelsea kampen? jepp. jeg kan spille når som helst når er den ferdig, så kan jeg være klar akkurat da. Kjedlig, hadde vunnet alt med Porto.. Dere kan takke BAP! CYA! du kan takke deg selv, som jeg har sagt før, det står klart og tydlegi i manualen til fifa at du skal åpne porter for å få online til å fungere skikkelig, når du selv har så sugent nett, og ikke gidder å ta deg tid til å fikse det, må du såklart spille bap. helt din egen feil Endret 23. august 2009 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kan spille seinere idag sikkert Steen... og w3eser, bedre lykke neste gang. BAP er jo uansett likt for alle... Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Noe har kommet opp TeeJay så vi får ta det imorgen Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Noe har kommet opp TeeJay så vi får ta det imorgen oki, kan hele dagen fram til kl 19.00 da skal jeg på innabndy, så skal jeg se rosenborg-real madrid, kan også etter kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå