Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup VIII

Anbefalte innlegg

legg til nextlivee, er klar nå! Gamer med Porto... bytta lag

Har alltid spilt med Porto!

Var det jeg trodde. Husk til neste turnering at du sier ifra om du skifter lag. Jeg føler det blir feil å gjøre noe ettersom du har brukt laget hele tiden. Men som jeg har sagt, om andre føler seg urettferdig behandlet så vil jeg se på saken. Det virker heldigvis som om at det hele ikke vil ha noe å si for hvem som går videre. Tabellen er forresten oppdatert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at jeg vinner gruppen min, hvis nextlive vinner sine kamper mot HCG har han lik poengsum som meg, og jeg er ganske sikker på at jeg tar poeng mot HCG. Så jeg tror egentlig at det er kamp om 2.plassen.

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar
Regner med at jeg vinner gruppen min, hvis nextlive vinner sine kamper mot HCG har han lik poengsum som meg, og jeg er ganske sikker på at jeg tar poeng mot HCG. Så jeg tror egentlig at det er kamp om 2.plassen.

Hvis to havner på samme plass er det innbyrdes oppgjør som avgjør.

Lenke til kommentar
spilte mot nima0077 nå. jeg leda 4-0 etter 20 fifa minutter i førsteomgang. så quita han og sa: du vinner

bare spark han fra cupen, ikke skriv opp noe resultat. jævla idiot ass

Blir for dumt å quite for å unngå dårlig målforskjell. Han hadde jo uansett ikke mulighet til å gå videre ettersom du vant den kampen, men slike holdninger godtas ikke. Fjerner dermed Nima fra cupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...