steen_jadd Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 legg til nextlivee, er klar nå! Gamer med Porto... bytta lag Har alltid spilt med Porto! Var det jeg trodde. Husk til neste turnering at du sier ifra om du skifter lag. Jeg føler det blir feil å gjøre noe ettersom du har brukt laget hele tiden. Men som jeg har sagt, om andre føler seg urettferdig behandlet så vil jeg se på saken. Det virker heldigvis som om at det hele ikke vil ha noe å si for hvem som går videre. Tabellen er forresten oppdatert Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 De to øverste som går videre? Hvor er HCG? skal vinne to kamper mot han! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 De to øverste som går videre? Hvor er HCG? skal vinne to kamper mot han! Du to øverste går videre. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Regner med at jeg vinner gruppen min, hvis nextlive vinner sine kamper mot HCG har han lik poengsum som meg, og jeg er ganske sikker på at jeg tar poeng mot HCG. Så jeg tror egentlig at det er kamp om 2.plassen. Endret 20. august 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 du er heldig at han ikke spilte med tyskland perry, tyskland er sykelig gode. når skal vi spille a mr. nima0077? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Regner med at jeg vinner gruppen min, hvis nextlive vinner sine kamper mot HCG har han lik poengsum som meg, og jeg er ganske sikker på at jeg tar poeng mot HCG. Så jeg tror egentlig at det er kamp om 2.plassen. Hvis to havner på samme plass er det innbyrdes oppgjør som avgjør. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kan spille nå og de neste 3 timene. Svar her, please. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 spilte mot nima0077 nå. jeg leda 4-0 etter 20 fifa minutter i førsteomgang. så quita han og sa: du vinner bare spark han fra cupen, ikke skriv opp noe resultat. jævla idiot ass Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 spilte mot nima0077 nå. jeg leda 4-0 etter 20 fifa minutter i førsteomgang. så quita han og sa: du vinner bare spark han fra cupen, ikke skriv opp noe resultat. jævla idiot ass Blir for dumt å quite for å unngå dårlig målforskjell. Han hadde jo uansett ikke mulighet til å gå videre ettersom du vant den kampen, men slike holdninger godtas ikke. Fjerner dermed Nima fra cupen. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 da er gruppe A ferdig, likegreit det å Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Ettersom Nima nå er ute av cupen er gruppa A ferdigspilt. TeeJay møter gruppetoer fra gruppe B, mens Steen møter gruppevinner av gruppe B. Sindre er forøvrig sikret seedingpoengene for tredjeplassen ettersom de andre er ute Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Min gruppe, spille i kveld? Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Min gruppe, spille i kveld? vi er ferdige sindre Endret 21. august 2009 av TeeJaySunde Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vet men har igjen 4 kamper. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Vet men har igjen 4 kamper. nei, de andre har enten trekt seg eller blitt sparket på grunn av dårlig oppførsel. sjekk tabellen. all vi er ferdige Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 NÅ! VÆR SÅ SNILL! FORT DERE! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Sorry. Hadde akkuratt ikke tid. Sorry. Hvorfor meldte jeg meg på. -.- Men jeg trekker meg ikke. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Herregud... Skjønner ikke hvorfor du melder deg på uten å ha tid, du har ikke spilt en eneste kamp enda. Du skriver at du kan spille nå, 10min seinere kan du ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå