PrettyBoy Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kanskje jeg kan ta over for han ?? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Kanskje jeg kan ta over for han ?? Vi har aldri tatt inn nye folk før når noen trekker seg, så du må nok vente til neste cup. Bare å følge med å tråden og melde seg på Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg kan spille senere ikveld. Noen som kan(gruppe a) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kan nok ikke spille før på fredag. Kanskje i morgen. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 jeg kan spille diablo!! Lenke til kommentar
perry1438 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Gruppe B, Nextlivee og HCG når kan dere spille?? Nextlivee virker som er litt sur pga ingen seire og derfor gidder han ikke sjekke tråden, mens HCG har vel aldri sjekka tråden etter at han meldte seg på Men jeg MÅ få spilt mot Nextlivee først, hvis ikke må det bli walk-over! Fordi jeg har mulighet til å komme på andre plass lett om jeg slår Nextlivee i et av de to kampene! Pga jeg har bedre målforskjell og det blir likt med poeng om jeg vinner en! Kan muligens vinne begge uansett Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Gruppe B, Nextlivee og HCG når kan dere spille??Nextlivee virker som er litt sur pga ingen seire og derfor gidder han ikke sjekke tråden, mens HCG har vel aldri sjekka tråden etter at han meldte seg på Men jeg MÅ få spilt mot Nextlivee først, hvis ikke må det bli walk-over! Fordi jeg har mulighet til å komme på andre plass lett om jeg slår Nextlivee i et av de to kampene! Pga jeg har bedre målforskjell og det blir likt med poeng om jeg vinner en! Kan muligens vinne begge uansett Jeg la til en ny regel for denne cupen (står i reglementet). Hvis en spiller trekker seg eller ikke gir lyd ifra seg, og dette fører til at viktige kamper ikke blir spilt, så blir kampene mot denne spilleren strøket. Tidligere ble det gitt walk-overs, noe jeg ikke liker pga. målforskjell og det føles ellers litt urettferdig. Endret 19. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 det er en god regel. legg til nextlivee da perry! han er jo pålogget hele tiden hvertfall. og diablo, du sier hver dag at du vil spille, men du svarer verken her, eller på psn. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje jeg kan ta over for han ?? Vi har aldri tatt inn nye folk før når noen trekker seg, så du må nok vente til neste cup. Bare å følge med å tråden og melde seg på Da melder jeg meg på, når er neste cup egentlig? Men uansett om noen skulle treningskamp så er jeg her Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje jeg kan ta over for han ?? Vi har aldri tatt inn nye folk før når noen trekker seg, så du må nok vente til neste cup. Bare å følge med å tråden og melde seg på Da melder jeg meg på, når er neste cup egentlig? Men uansett om noen skulle treningskamp så er jeg her Det vil komme en link i denne tråden etter at denne cupen er avsluttet. Du må melde deg på når den nye tråden er opprettet. Gidder ikke å reservere plasser ettersom vi da risikerer at folk glemmer seg ut og ikke møter opp Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje jeg kan ta over for han ?? Vi har aldri tatt inn nye folk før når noen trekker seg, så du må nok vente til neste cup. Bare å følge med å tråden og melde seg på Da melder jeg meg på, når er neste cup egentlig? Men uansett om noen skulle treningskamp så er jeg her Det vil komme en link i denne tråden etter at denne cupen er avsluttet. Du må melde deg på når den nye tråden er opprettet. Gidder ikke å reservere plasser ettersom vi da risikerer at folk glemmer seg ut og ikke møter opp Ok Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sorry, har vært borte. Spille NÅ? Skriv her, ikke PM. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) er klar i 18.00 tiden Endret 20. august 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
perry1438 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sorry, har vært borte. Spille NÅ? Skriv her, ikke PM. Kan du spille nå HCG? Eller frem til kl. 22.30? Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg kan spille jeg.. har vært endel jobbing i det siste beklager det. Bare send en PM så kan vi ta det kjappest mulig perry Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kan melde om at jeg reiser bort i helga og vil dermed ikke oppdatere tabeller og lignende. Er tilbake før fristen går ut på søndag. Om noen kamper ikke er ferdigspilte innen søndagen er omme så vil det ikke gis ekstra tid til dette. Jeg vil i slike tilfeller ta en vurdering på situasjonen, alt etter hvem som har vært mest aktiv om kampene har noe å si på avansement. Endret 20. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
perry1438 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg kan spille jeg.. har vært endel jobbing i det siste beklager det. Bare send en PM så kan vi ta det kjappest mulig perry Er online og klar nå! EDIT: Nextlivee vant begge kampene 1-0 og 3-1. MEN, på påmeldte spillere står det at han skal spille som Tyskland...han brukte Porto..er ikke det juks? Faen ass, jeg spilte heftig dårlig...hadde jo flere store målsjanser enn deg i begge kampene og kunne putta mange! Du scorer jo på hver lille sjanse omtrent Men holy shit, hvordan faen er porto forsvaret kjappere enn messi etoo og henry??? Og spissene til Porto er jo dobbelt så kjappe som barca sitt forsvar! Ble helt eid i fart jo! Føltes nesten ut som du cheatet jo!! xD Endret 20. august 2009 av perry1438 Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Da var perry og jeg ferdigspillt... Vant første 1-0 og andre 3-1 EDIT** Full kontroll perry ikke whine på lag, ingen som har gjort d før deg! At jeg var Porto burde være ett stooort pluss for deg. Stemmer at du hadde ballen mest, men det er å bruke ballen riktig som teller Endret 20. august 2009 av w3eser Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg kan spille jeg.. har vært endel jobbing i det siste beklager det. Bare send en PM så kan vi ta det kjappest mulig perry Er online og klar nå! EDIT: Nextlivee vant begge kampene 1-0 og 3-1. MEN, på påmeldte spillere står det at han skal spille som Tyskland...han brukte Porto..er ikke det juks? Faen ass, jeg spilte heftig dårlig...hadde jo flere store målsjanser enn deg i begge kampene og kunne putta mange! Du scorer jo på hver lille sjanse omtrent Men holy shit, hvordan faen er porto forsvaret kjappere enn messi etoo og henry??? Og spissene til Porto er jo dobbelt så kjappe som barca sitt forsvar! Ble helt eid i fart jo! Føltes nesten ut som du cheatet jo!! xD Vet ikke hva jeg skal si. En skal jo ikke bytte lag under turneringen. Han har vel ikke byttet lag under turneringen, han har vel spilt med Porto hele tiden? Noen som kan bekrefte dette? Hvis han har spilt med Porto hele tiden vil ikke jeg gjøre noe. Med mindre andre føler dette er urettferdig og at noe må gjøres. Men som reglene sier så skal man si ifra om man bytter lag før turneringen starter. Endret 20. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
nextlivee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 legg til nextlivee, er klar nå! Gamer med Porto... bytta lag Har alltid spilt med Porto! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå