Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup VIII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg slår de fleste med Porto, men når man må spille med BAP går jo det til rett vest. jeg skal vel møte perry idag så da håper jeg på victory!

Må vi spille Be a Pro?!?!? Det går jo rett vest for meg siden det er jeg ikke vant til i det hele tatt!!

Eller blir det allikevel slik som vanlig at jeg styrer alle spillerne? Eller er det ekte BAP at jeg kun styrer en spiller?

Forresten så kan jeg spille nå. Men Kriss er ute å spiser middag og Fontastic har jeg spilt mot....nextlivee passer det for deg idag? For meg passer det nesten når som helst idag utenom sent om kvelden pga. skole imorra ;)

Lenke til kommentar

Har spilt ferdig kampene mine mot TeeJay. Ble to store tap :blush: Kom ikke akkurat som ei bombe :p Tapte første kamp 5-1, en kamp hvor du dominerte totalt. Jeg fikk ikke til noe som helst fremover. I den andre kampen fikk jeg til litt spill fremover. Ironisk nok tilsier ikke resultatet det ettersom jeg tapte 7-1 :p Jeg startet friskt, men fikk plutselig 3 imot :wow: Burde kanskje hatt 3 mål, men det ble med det ene. Uansett, du var klart best og to fortjente seiere. Takk for kampene :)

Håper vi kan spille kampene våre i kveld nextlivee :) Jeg er klar fra 19 og utover.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

takk for kampene steen :)

jeg er også klar til å spille senere i kveld. men kl 19 skal jeg ta et trophy på bad company sammen med noen folk, så må bli etter det.

og til dere som ikke vil spille BAP. det er så enkelt som å gidde å fikse nettet sitt, det står klart og tydelig i manualen at man skal åpne porter i routeren din hvis du har problemer med online spilling.

btw: steen, du fikk rødt kort på vidic i andre kampen, hvordan funker det karantene greiene?

og det går da ikke ann å spille uavgjort i en rangert kamp? med tanke på tabellen og et resultat mellom nextlivee og kriss.

og hva står den site rubrikken for i tabellen? mellom goal against og points?

Endret av TeeJaySunde
Lenke til kommentar
btw: steen, du fikk rødt kort på vidic i andre kampen, hvordan funker det karantene greiene?

og det går da ikke ann å spille uavgjort i en rangert kamp? med tanke på tabellen og et resultat mellom nextlivee og kriss.

og hva står den site rubrikken for i tabellen? mellom goal against og points?

Stemmer, glemte helt å nevne det ettersom jeg måtte skynte meg for å se LFC kampen. Vidic soner neste kamp. Da vil Evans få noe kamptrening :)

Om det står uavgjort i en kamp blir det et poeng. Kampen spilles ferdig med ekstraomganger om det ønskes (om du ikke vil få høy DNF :p )

Den siste rubrikken er målforskjell :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Jeg slår de fleste med Porto, men når man må spille med BAP går jo det til rett vest. jeg skal vel møte perry idag så da håper jeg på victory!

Må vi spille Be a Pro?!?!? Det går jo rett vest for meg siden det er jeg ikke vant til i det hele tatt!!

Eller blir det allikevel slik som vanlig at jeg styrer alle spillerne? Eller er det ekte BAP at jeg kun styrer en spiller?

Forresten så kan jeg spille nå. Men Kriss er ute å spiser middag og Fontastic har jeg spilt mot....nextlivee passer det for deg idag? For meg passer det nesten når som helst idag utenom sent om kvelden pga. skole imorra ;)

Det går greit å spille med BAP. Bytt skjermen til "Tele" og velg "alle" når du velger posisjon, da blir det som en vanlig kamp bare med en litt irriterende bar på skjermen som viser prestasjonene dine osv.

Forresten, ta siste kamp i dag?

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar
Bra kamp! Utrolig hvordan du klarte å putte 3 mål på 1 min(fifa tid) eller no, hehe. Er dårlig bakover ass. Men fortjent var det!

Første kamp var utrolig jevn. Da du to ledelsen i andre kamp fryktet jeg at jeg ikke skulle komme tilbake. Men så bare løsnet det :p Resten av kampen ble litt preget av at den ble sånn halvveis pungtert følte jeg.

Lenke til kommentar
Det går greit å spille med BAP. Bytt skjermen til "Tele" og velg "alle" når du velger posisjon, da blir det som en vanlig kamp bare med en litt irriterende bar på skjermen som viser prestasjonene dine osv.

Forresten, ta siste kamp i dag?

man kan skru av den progresjonsbaren i innstillingene.

noen som er med på kamper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...