Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup VIII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok da får vi ta det i morgen

Jeg kan spille nå! Jeg er i gruppe 2. Skal til å legge til alle andre i gruppa mi nå. Forresten, steen jadd i førsteposten under gruppene skriv PSN til folka så blir det så mye lettere for alle å legge til hverandre. F.eks. på Kriss så er PSN Kriss_94 , ikke bare Kriss ;)

Eller skriv begge :p

EDIT: Da har jeg lagt til alle. Beklager at jeg ikke har hatt tid til å spille før nå, men har vært på ferie. Men jeg kan spille nå eller lløpet av kanskje en time elr noe...

Bare si fra så sjekker jeg denne tråden jevnlig :)

Endret av perry1438
Lenke til kommentar
Jeg kan spille nå, glemte helt denne cupen, men nå er jeg klar!

Hehe, nice :D Kan spille med deg imorra eller kanskje etter en siste kamp mot Fontastic.

Første kamp mellom meg og Fontastic:

perry1438 3-0 Fontastic [Fontastic rødt kort: Barcelona Puyol]

Altså Fontastic kan ikke bruke Puyol i den andre kampen mot meg pga. karantene ;)

Faen :p Fontastic vant den andre kampen 2-1

Forresten så spilte vi bare vanlig rangert kamp pga. alle har ikke godtatt venne inv. så kunne ikke lage liga osv...

Endret av perry1438
Lenke til kommentar

Jeg og w3eser har spilt ferdig to kamper nå

1. kamp

Manchester United 3 - 2 Porto

Denne kampen var ganske jevn syns jeg, w3eser ledet lenge 2-1, men så fikk jeg 2 kjappe scoringer og snudde det hele. Det ene målet kom pga. forsvarstabbe og det andre kom pga dårlige keeperspill som gir meg retur som jeg setter til 3-2.

2. kamp

Manchester United 2 - 2 Porto

Jevn denne kampen og, men w3eser har et lite overtak hele kampen, jeg blir reddet av en god van der Sar og keepertabber av Porto sin keeper.

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar
tapt tre kamper og en uavgjort... syyykt dårlig nivå på de jeg har møtt tilnå. Ikke skort ett eneste "skikkelig" mål.. Har enten Ronaldo/Eto' Jaja lenge leve porto. Eide dere gjennom hele kampen tragisk!

Her kommer sytingen ja.. Du eide faen meg ikke.. Og hvis du mener nivået har vært dårlig til nå så kan jeg jo bare si at du ikke er så stort bedre.

Lenke til kommentar

Ja sorry. Ble bare mektig irritert. Porto (4stjerner) dere alle andre 5stjerner. Er en skam å bli dominert av Porto såpass som de fire kampene jeg har spilt... Jaja

Tips til neste turnering: IKKE noen femstjernes lag! Er lei alle som bare løper å skorer med Ronaldo :)

Ahhh... nå føltes alt bedre, takk for at dere hørte på

Lenke til kommentar

Jeg scorte jo bare 1 av 5 mål med Ronaldo og det var en fin pasning over forsvaret ditt. Jeg fikk langt ifra til spillet mitt ordentlig, og jeg kan gjerne ta en kamp mot deg uten et 5 stjerners lag. Du er kanskje bedre enn meg, men da får du bevise det med å vinne istedenfor å sutre.

Lenke til kommentar
Ja sorry. Ble bare mektig irritert. Porto (4stjerner) dere alle andre 5stjerner. Er en skam å bli dominert av Porto såpass som de fire kampene jeg har spilt... Jaja

Tips til neste turnering: IKKE noen femstjernes lag! Er lei alle som bare løper å skorer med Ronaldo :)

Ahhh... nå føltes alt bedre, takk for at dere hørte på

Hvorfor valgte du ikke et 5 stjerners lag selv? Blir feil å klage over at alle andre velger 5 stjerners lag og at det er grunnen til at du taper. Du er tydeligvis ikke god nok til å vinne med en mindre stjerne. Er ikke rart at alle bare springer å scorer med Ronaldo ettersom du har en stjerne mindre og dermed mest sansynlig har treigere forsvarsspillere.

Tips til neste turnering: Velg er femstjerners lag! :)

Lenke til kommentar
Jeg slår de fleste med Porto, men når man må spille med BAP går jo det til rett vest. jeg skal vel møte perry idag så da håper jeg på victory!

Forstår at det blir vanskeligere med BAP, sliter selv med den metoden. Men til syvende og sist blir det jo likt for begge :)

OBS! Om noen skulle oppdage feil i tabellen så venligst si ifra så skal jeg rette dem opp :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...