Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup VIII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vi 10:D

Er det nok, eller skal vi ha med flere?

Folk har hatt mulighet til å melde seg på i flere uker, så jeg ser ikke noe problem med å trekke gruppene nå som vi er 10 stk. Vi blir ikke 16. stk på under et døgn uansett, så dermed trekker jeg likegodt gruppene med en gang :)

Lenke til kommentar

Gruppe A

Steen_jadd

Z1ndr3

SuperNan17

Nima0077

TeeJaySunde

Gruppe B

Kriss

Fontastic

HCG

Perry1438

Nextlivee

Jeg setter en foreløpig frist til å fullføre gruppespill kampene til søndag 23/08 23:59.

Jeg sørger selv for en gruppetabell i min egen gruppe A. Jeg ønsker at en i gruppe B tar ansvar å fører tabell i sin egen gruppe :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Takk for kampene 2-1 og 5-3. Du vant fortjent i begge selv om du hadde no flaks. Ble irritert når du fikk det andre målet :p

Det første målet i 5-3 kampen var imba-gull-flaks. Ble så irritert da. Det skal være keepermat. Ble spenning når det pluteslig ble 2-2 så 4-2 til deg, 4-3 og til slutt 5-3. Ble mer og mer irritert utover kampen da de stygge spillerne mine ikke klarte å klarer på enten 3 eller 4 målet ditt og det 5.

Lenke til kommentar
Takk for kampene 2-1 og 5-3. Du vant fortjent i begge selv om du hadde no flaks. Ble irritert når du fikk det andre målet :p

Det første målet i 5-3 kampen var imba-gull-flaks. Ble så irritert da. Det skal være keepermat. Ble spenning når det pluteslig ble 2-2 så 4-2 til deg, 4-3 og til slutt 5-3. Ble mer og mer irritert utover kampen da de stygge spillerne mine ikke klarte å klarer på enten 3 eller 4 målet ditt og det 5.

Syntes det var grove forsvarsfeil på alle dine mål og mange av mine mål også. Uansett, det var to underholdenes kamper, hvor den første kampen ble litt i overkant spennende. Hjerte fortsatte å pumpe leeenge etter at kampen var slutt :p Synes du spilte bedre i disse kampene enn i de forrige cupene. Blir spennende å se hvordan du gjør det videre. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...