Gå til innhold

[PS3] FIFA SuperCup VIII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brae kamper Steen, i siste kampen er forskjellen at du putter, mens ikke jeg, statistikken sier at vi har like mange sjanser på mål. Litt irriterende er det at du klipper meg ned hver gang jeg holder på å skape gode sjanser, det gjorde du i 2. omg når du ledet, jeg fikk aldri slått skikkelig tilbake da.

Takk for kampene, de var gøye :)

Endret av KRISS-
Lenke til kommentar
Brae kamper Steen, i siste kampen er forskjellen at du putter, mens ikke jeg, statistikken sier at vi har like mange sjanser på mål. Litt irriterende er det at du klipper meg ned hver gang jeg holder på å skape gode sjanser, det gjorde du i 2. omg når du ledet, jeg fikk aldri slått skikkelig tilbake da.

Takk for kampene, de var gøye :)

Ble nå klippe ned noen ganger jeg også. Forskjellen er vel bare at jeg scoret på det ene frisparket :p Var uansett ingen nedklippinger når noen var alene gjennom.

Er enig i at det var tre gjevnspilte kamper. Føler jeg kunne ha puttet 2 eller 3 til i den siste kampen. Men kan uansett ikke klage på uttellingen. Enig i at det var tre morsomme kamper :)

OBS! Om du og taperen av TeeJay og Fontastic ønsker å spille om seedingpoengene for en tredjeplass så er det opp til dere. Jeg venter ikke med å starte opp en ny cup for at dere skal spille ferdig, men vinneren vil uansett få poengene :)

Lenke til kommentar
satser på å vinne denne cupen ass, da blir det 60 seedingspoeng ;)

bruker man de poengene til noe annet enn å se på den lista?

Seedingspoengene blir kun brukt når gruppene trekkes. Den lista er mer en uoffesiell ranking basert på de fem siste cupene for morro skyld.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Har dere fått spilt finalen??

Når starter en ny en da??

Vi skulle egentlig ha spilt i går, men det ble ikke noe av ettersom det var vedlikehold av PSN til langt utpå kvelden. Vi skal prøve å få spilt finalen i kveld og ny tråd med ny turnering vil da umiddelbart blir startet opp :)

Lenke til kommentar

TeeJay er vinner etter å ha vunnet finalen 3-2 :) Takk for kampen. Må si meg fornøyd med kampen ettersom jeg på forhånd hadde sett for meg et stort tap. Med litt flaks så kunne jeg fort ha klart uavgjort i denne kampen. Skal uansett ikke si noe på deg som vinner, du er fortjent vinner av cupen.

Ny cup følger straks :)

Lenke til kommentar

takk for det :) jeg tror mye av resultatet lå i at jeg verken spilte med musikk eller fifa-lyd. har litt vondt i hodet, så orket ikkenoe lyd.

jevn og god kamp :)

hadde ikke sett for meg at Stankovic skulle overraske å vinne finalen alene, hat-trick på han er ikke ofte jeg ser, koselig ;)

Lenke til kommentar
takk for det :) jeg tror mye av resultatet lå i at jeg verken spilte med musikk eller fifa-lyd. har litt vondt i hodet, så orket ikkenoe lyd.

jevn og god kamp :)

hadde ikke sett for meg at Stankovic skulle overraske å vinne finalen alene, hat-trick på han er ikke ofte jeg ser, koselig ;)

La ikke merke til at han scoret alle målene for deg, men ble mektig irritert på det andre målet ditt. Maken til keeperarbeid skal en lete lenge etter :p

Kan legge til at du har avansert godt på rankinglisten etter seieren din :) Den legges ut om ca. 10 min i tråden for den nye cupen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...