steen_jadd Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg og Kriss har spilt 5-5 sammenlagt etter 2 kamper. Det spilles dermed en tredje kamp hvor det eventuellt går til ekstraomganger. Meget spennende kamper Kriss Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg er i finalen etter å ha vunnet tredje kampen 6-2 mot Kriss. Takk for kampene Lenke til kommentar
perry1438 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Søren jeg er ute Jaja gleder meg til FIFA 10 Jeg er meget sikker på at TeeJaySunde vinner cup'en... han er insane god!! Har greid å slå han en elr to ganger da (Av 10 kamper! xD) Lykke til til dere andre Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Brae kamper Steen, i siste kampen er forskjellen at du putter, mens ikke jeg, statistikken sier at vi har like mange sjanser på mål. Litt irriterende er det at du klipper meg ned hver gang jeg holder på å skape gode sjanser, det gjorde du i 2. omg når du ledet, jeg fikk aldri slått skikkelig tilbake da. Takk for kampene, de var gøye Endret 23. august 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Brae kamper Steen, i siste kampen er forskjellen at du putter, mens ikke jeg, statistikken sier at vi har like mange sjanser på mål. Litt irriterende er det at du klipper meg ned hver gang jeg holder på å skape gode sjanser, det gjorde du i 2. omg når du ledet, jeg fikk aldri slått skikkelig tilbake da. Takk for kampene, de var gøye Ble nå klippe ned noen ganger jeg også. Forskjellen er vel bare at jeg scoret på det ene frisparket Var uansett ingen nedklippinger når noen var alene gjennom. Er enig i at det var tre gjevnspilte kamper. Føler jeg kunne ha puttet 2 eller 3 til i den siste kampen. Men kan uansett ikke klage på uttellingen. Enig i at det var tre morsomme kamper OBS! Om du og taperen av TeeJay og Fontastic ønsker å spille om seedingpoengene for en tredjeplass så er det opp til dere. Jeg venter ikke med å starte opp en ny cup for at dere skal spille ferdig, men vinneren vil uansett få poengene Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 satser på å vinne denne cupen ass, da blir det 60 seedingspoeng bruker man de poengene til noe annet enn å se på den lista? Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 TeeJay, klar til å spille rundt 17.30? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) satser på å vinne denne cupen ass, da blir det 60 seedingspoeng bruker man de poengene til noe annet enn å se på den lista? Seedingspoengene blir kun brukt når gruppene trekkes. Den lista er mer en uoffesiell ranking basert på de fem siste cupene for morro skyld. Endret 24. august 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 okei steen ja, jeg er klar til å spille. Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 vant første kampen mot fontastic 5-1, andre kampen vant jeg 4-0 vi kan spille finalen etter real madrid-rosenborg steen, eller i morgen Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 vant første kampen mot fontastic 5-1, andre kampen vant jeg 4-0 vi kan spille finalen etter real madrid-rosenborg steen, eller i morgen Vi tar det i morgen. Skal ikke noe og har hele kvelden fri Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 jeg har fri hele dagen, tror jeg våkner i 1tia Lenke til kommentar
Ernienator Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Damnit Steen, når du sa jeg skulle melde meg på visste jeg ikke at den alt var i gang :/ Psn: Abigrage om du ikke visste det Endret 25. august 2009 av Figmentium Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Damnit Steen, når du sa jeg skulle melde meg på visste jeg ikke at den alt var i gang :/ Psn: Abigrage om du ikke visste det Beklager det. Sa at det straks starter en ny. Finalen vil etter all sansynlighet bli spilt i morgen og det vil da starte opp en ny turnering Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har dere fått spilt finalen?? Når starter en ny en da?? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Håper kampene til den nye cup'en starter før/i helgen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Har dere fått spilt finalen??Når starter en ny en da?? Vi skulle egentlig ha spilt i går, men det ble ikke noe av ettersom det var vedlikehold av PSN til langt utpå kvelden. Vi skal prøve å få spilt finalen i kveld og ny tråd med ny turnering vil da umiddelbart blir startet opp Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 TeeJay er vinner etter å ha vunnet finalen 3-2 Takk for kampen. Må si meg fornøyd med kampen ettersom jeg på forhånd hadde sett for meg et stort tap. Med litt flaks så kunne jeg fort ha klart uavgjort i denne kampen. Skal uansett ikke si noe på deg som vinner, du er fortjent vinner av cupen. Ny cup følger straks Lenke til kommentar
TeeJaySunde Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 takk for det jeg tror mye av resultatet lå i at jeg verken spilte med musikk eller fifa-lyd. har litt vondt i hodet, så orket ikkenoe lyd. jevn og god kamp hadde ikke sett for meg at Stankovic skulle overraske å vinne finalen alene, hat-trick på han er ikke ofte jeg ser, koselig Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 takk for det jeg tror mye av resultatet lå i at jeg verken spilte med musikk eller fifa-lyd. har litt vondt i hodet, så orket ikkenoe lyd. jevn og god kamp hadde ikke sett for meg at Stankovic skulle overraske å vinne finalen alene, hat-trick på han er ikke ofte jeg ser, koselig La ikke merke til at han scoret alle målene for deg, men ble mektig irritert på det andre målet ditt. Maken til keeperarbeid skal en lete lenge etter Kan legge til at du har avansert godt på rankinglisten etter seieren din Den legges ut om ca. 10 min i tråden for den nye cupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå