te8et Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg klarte uheldigvis å slette en fil fra µTorrent, og nå lurer jeg på hvordan man kan angre? Jeg er ikke sikker på hvor jeg kan få tak i torrent fila om den er nædvendig Takker for all hjelp!! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har du vista? 7? I såfall går du på start. Skriv %appdata% ,trykk på enter, finn utorrent mappa. Der ligger de:) Lenke til kommentar
te8et Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Har du vista? 7? I såfall går du på start. Skriv %appdata% ,trykk på enter, finn utorrent mappa. Der ligger de:) Har Windows XP, den var på omtrent 98% ferdig da jeg sletta den, er den en vei å angre i XP da? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Bare last ned torrent-filen på nytt og sett samme download-sted som tidligere i torrent-klienten. Downloaden vil da fortsette fra der du slapp. Lenke til kommentar
te8et Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Bare last ned torrent-filen på nytt og sett samme download-sted som tidligere i torrent-klienten. Downloaden vil da fortsette fra der du slapp. Det kunne jeg ha gjort ja, men der torrenten var lagt ut et slettet Eler kanskje den er lagret på datamaskinen en plass? Endret 28. juli 2009 av te8et Lenke til kommentar
te8et Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Fant .torrent filen i "C:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\uTorrent", og det ordna seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå