El Cubo Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg har et Arctic Cooling Silentium T3 Pro kabinett der poweret har røket. Dette er et custom power som AC har laget spesielt til sine egne kabinetter og jeg kan ikke bruke et vanlig ATX-power. Men AX-500F som poweret heter lages ikke lenger, og spørsmålet mitt er derfor: Hvor får jeg tak i et power jeg kan bruke? El Cubo Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Om jeg ikke er helt svimmel nå.. Har Amentio PSU du kan bruke til ditt AC Silentum T3. >>> Arctic Cooling Fusion 550 PSU NB: Legger du til usle ~200 kroner ekstra, kan du få kjøpt et av det nyeste Arctic Cooling Silentum kabinettene. >>> Arctic Cooling Silentum T1 Eco 80 >>> Arctic Cooling Silentum T2 Eco 80 >>> Arctic Cooling Silentum T3 Eco 80 Lenke til kommentar
El Cubo Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Takk for svar. Men det poweret ser ut som et helt vanlig ATX-power, og ligner ikke i det hele tatt på poweret som sitter i kabinettet mitt. Mitt power er montert nede i fronten av kabinettet og har en vifte på innsiden. Et vanlig ATX-power passer ikke der i det hele tatt. Er det noe jeg misforstår? El Cubo Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 .. Men som jeg også nevnte, vil et nytt AC Silentum T3 kabinett knapt koste mer enn ny strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå