trespiser Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Har starta med sykling i sommer og jeg liker det godt.. jo lenger jeg får sykle jo bedre er det. men som de fleste andre av mine fysiske aktiviteter så blir jeg svett og på ryggen så svetter jeg utrolig mye. Svetter så mye at det er iskaldt å ta på sekken etter en kort pause.. stopper for å ta bilder, drikke eller ta en røyk.. er det noen som veit hvordan jeg kan unngå at det blir helt jævlig å sette sekken på ryggen igjen? for t-skjorta mi på ryggen kan bokstavelig talt vris opp.. jeg kan løse problemet ved å skifte t-skjorte men det må gjøres 3-4 ganger og da blir det mye ekstra å ta med og mye oppvask og jeg liker ikke å skifte hvor som helst. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kjøp en sykkeltrøye som transporter svetten bedre bort. Mener at coop obs sport har noen tilbud nå(100kr eller no).. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Kjøp en sykkeltrøye som transporter svetten bedre bort.Mener at coop obs sport har noen tilbud nå(100kr eller no).. Takk for raskt svar.. skal se nærmere på sykkeltrøya men jeg må nok spare litt penger før jeg får nok penger til det. hadde vært helt perfekt å slippe svetteproblemet. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er noe helt annet å sykle med en sykkeltrøye kontra en t-shirt i bomull. Jeg svetter mye,men med en sykkeltrøye og sekk med god lufting på ryggen er problemet minimalisert . Her er ett lite utvalg: bikeshop Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Det du også kan gjøre er å ha sportsundertøy (t-skjorte) under sykkelskjorta. F. eks. denne. Endret 28. juli 2009 av mintman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå