Gå til innhold

Sommerjobbkampanjen2009- En scam?

Anbefalte innlegg

Hei, for ca en måned siden skulle jeg finne sommerjobb. Jeg søkte litt rundt på nettet og da fant jeg en side som heter www.sommerjobbsentralen.com , jeg registrerte meg der for å se om det var jobber i mitt nærområde. Jeg skulle få en mail av dem dersom det var en sommerjobb jeg kunne få.

En måned senere fikk jeg en mail om at www.sommerjobbkampanjen2009.com hadde startet, jeg leste hele forsiden og sendte inn et kjema som inneholdt navn, adresse og tlf nr.

Jeg er litt skeptisk på om dette er svindel fordi de ikke skriver hvordan man får tak i dem, verken tlf nr som man kan ringe til eller en adresse man kan besøke.

Det jeg lurer på er om at noen av dere har erfaring fra denne nettsiden og virkelig fått en sommerjobb der i fra eller er det bare en scam?

Alle svar mottas med takk.

Forresten, fant ikke et passende sted så jeg bare postet denne posten her.

Endret av Thunder25
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Det er nok ikke det jeg vil betrakte som en Scam, men jeg ville ikke tatt det så veldig seriøst heller. Siden er relativt amatørmessig utformet, og har heller ingen form for kontakt mulighet til personene som driver siden. Personelig drog jeg konklusjonen med at dette var ungdommer som har prøvd å få seg en sommerjobb ved å sette andre i jobb. Jeg hadde nok heller prøvd å finne en sommerjobb via Finn.no eller liknende. Det er nok det denne siden også gjør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...